Gå til innhold

Fikk melding om side som muligens er blitt hacket...

merterje

Anbefalte innlegg

Jeg var inne på PCen min i går, og kom over en side hvor det stod en ADVARSEL at denne siden muligens er hacket. Har aldri før fått slik melding. Jeg gikk bort fra siden med en gang, men husker ikke hvilken side det var. Jeg tror da det var en av mine mer faste sider. Men jeg har ikke fått den beskjeden senere, vet ikke om jeg har vært borti denne sidenetter det. Lurer på hvilken side det kan være, og om det er noe reelt for å si det slik ??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg var inne på PCen min i går, og kom over en side hvor det stod en ADVARSEL at denne siden muligens er hacket. Har aldri før fått slik melding. Jeg gikk bort fra siden med en gang, men husker ikke hvilken side det var. Jeg tror da det var en av mine mer faste sider. Men jeg har ikke fått den beskjeden senere, vet ikke om jeg har vært borti denne sidenetter det. Lurer på hvilken side det kan være, og om det er noe reelt for å si det slik ??

Hei,

Dette er med stor sansynlighet kun en pop-up og ikke noe å bekymre deg for. Hvis du har en PC med Windows kan det likevel være greit å kjøre en virusscan med Windows Defender :) 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...