Blib Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Tror du virkelig at Microsoft vil utvikle en konsoll som konkurrerer direkte med Xbox? De skal jo visstnok lage operativsystemet Lenke til kommentar
Lch Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Nåja, det er jo allerede utviklet, det da. Ellers synes jeg 'visstnok' er et meget bra ord å ta i bruk angående denne konsollen. Ring meg når, dvs. hvis, den kommer på markedet. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Denne konsollen er nok mer PC enn en Xbox. Tipper en kommer til å kan bytte ut det meste på den. Hvis den vil eksistere da.. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Mer? Xbox == pc. Xbox er tross alt ikke BARE standardkomponenter heh... så ja mer pc enn xbox Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) Mer? Xbox == pc. Xbox er tross alt ikke BARE standardkomponenter heh... så ja mer pc enn xbox Tror Phantom enten er A) "vaporware", dvs ikke-eksisterende (basert på at kontorene til selskapet visstnok er ubebodd osv ) B) Basert på en forretningsmodell som ikke holder vann (en svær, DRM-beskyttet pc uten cd-rom hvor du er nødt til å laste ned pc-spill/ports av pc-spill over bredbånd. Ikke har de noen store publishere med på laget heller, visstnok.. ) Endret 1. desember 2003 av thomanil Lenke til kommentar
Döden Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Går for A'en din jeg. Har dere virkelig ikke lest dette? + at firmaet 'infinium labs' ikke eksisterte før etter de hadde annonsert konsollen, og det ble kommentert. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Da var vi tre. (det var vel noe lignende Gamer.no skrev tidligere i år) Lenke til kommentar
t2xg Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 offf.. en konsoll med windows opperativ system. Blir vell mye blåskjerm og ulovlige opperasjoner for den som kjøper denne her tingen ja Lenke til kommentar
CornFlake Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Dette har vært tatt opp på de fleste forumene, men jeg har helt fra første stund trodd at det bare er tull. Det tror jeg fortsatt. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Jeg skal le (og det jævlig høyt) når alle dere som har kjøpt phantom står måpende igjen og undrer dere på "hvor konsollen deres ble av?!!" Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Jeg definerer ingen av dagens konsoller som pc, ved min enkle oppfattning om at det er en "pc" om den har et operativsystem, som man først må igjennom for å få tilgang til spillene, å få spilt dem, mens en konsoll er det bare å stappe kasetten/cd`en inn, og skru på, så er du der du vil være Samt en pc deler andre funskjoner en bare spilling... Phatnom blir en stor flopp om de ikke får noen av de gode, store spilleutviklerne på sin side. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Jeg tror også at phantom blir en stor flopp.... fordi den som sagt aller mest trolig ikke eksisterer. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Mer? Xbox == pc. nja.. kan diskuteres.. Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Jeg fornemmer en ny megaflopp....! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå