Kaepora Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 (endret) Phantom avdekkes i august 2004 Premiere for ny spillkonsoll Den hemmelighetsfulle spillkonsollen Phantom skal ha sin verdenspremiere i Los Angeles i August 2004. Det som foreløpig vites om spillkonsollen er at den ifølge produsenten vil være kraftigere enn både Xbox, Playstation 2 og Gamecube, og være konstruert med stor vekt på sikkerhet og nettverksstøtte. Faktisk er Phantom i bunn og grunn en vanlig PC med veldig restriktive muligheter for installasjon og fjerning av programvare. Konsollen skal selges med en rekke forhåndsinstallerte spill, og installasjon av nye titler skal hovedsaklig foregå vie bredbåndsoppkobling. Phantom være bygd rundt en versjon av Windows XP, og spillarkitekturen vil gjøre det å konkurrere på nettet med andre som spiller på vanlige PCer. Detaljer rundt nøyaktig hvilke spill som vil bli tilgjengelig og hvilke partnerskap med spillutviklere som er inngått er foreløpig ikke kjent. Mer informasjon om konsollen besøk sida www.infiniumlabs.com. Endret 29. november 2003 av Kaepora Lenke til kommentar
Lch Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Mange tråder om dette fra før, svjv. Gamer.no hadde vel en sak om det for ikke så lenge siden heller. Det gjenstår å se hva den kan, men den er iallefall diger, om ikke annet. Jeg drar heller en HTPC ut i stuen før en slik kommer på plass, det er sikkert og visst. Jeg setter 10€ på at det ender opp som vapor-ware. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 *gleder meg til ny konsoll* Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Vil ikke akkurat si at jeg gleder meg til monsteret kommer. De burde jobbet mye mer med konsollen før de skal slippe den, og for guds skyld minske størrelsen på det! Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Um.. hvorfor slepper de ut ein ny konsoll rett før neste generasjons konsoll kjem? Virker som om de gjør samma tabben som dreamcast, og det bare laste ned spell er bare tull. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 I tillegg til at selskapet som står bak boksen visstnok ikke eksisterer og det går store rykter om at alt sammen bare er bullshit allikevel Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Skjønner ikke hvorfor folk klager på størrelsen. Jeg pleier ikke å holde xbox'en i den ene hånden og kontrollen i andre hånden for å si det sånn. Box'en står i ro der hvor slike ting pleier å stå... Lenke til kommentar
Hotmale Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Jeg er ganske enig i det du sier GeeZuZz, men har du ikke sett bildet av den. Den ville fylt 50% av stua mi! Den er seriøst DIGER! Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Er så mye hvis og om og imaginær/eksperimentell sannsynlighetsregning rundt Phantom at jeg tviler til jeg ser den. Det stod et eller annet sted at spilla de skulle selge i første omgang var "porter av noe eldre PC-spill", man kan jo lure på hva slags markeds-genier som står bak her. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 (endret) http://www.hardocp.com/article.html?art=NTEyLDI= Om Phantom er tull eller ei bryr meg lite. Enten kjem det ein ny konsoll, eller så gjer det ikkje. Har iallefall ingenting å tape på å vente og sjå kva som kjem. Den er stor ja, men ikkje så stor at det er eit problem synest eg. Forresten er ikkje August 2004 "snart" Endret 30. november 2003 av zeph Lenke til kommentar
ZoOoM Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 hmmm... eg vil nå ikkje seie at den er større en ein pc. og eg har ikkje lagt merke til at det er så mangen her på forumet som klager over størelsen på pcen sin. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Det er forskjell på PC og konsoller... Uansett... Phantom er bare en PC, enkelt og greit. Den er til og med mer PC enn Xbox er. Så vidt jeg vet skal den bruke en avdanket P4 cpu og forrige generasjonsgrafikkort... leste NV30 et sted. Bare tiden vil vise om den noen gang kommer og hvor bra den er da Lenke til kommentar
ZoOoM Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Det er ein pc i mine auge. Phantom skal vistnok ha windows xp. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Det er ein pc i mine auge. Phantom skal vistnok ha windows xp. Jepp det er korrekt... den skal ha WinXP embedded edition ellerno... husker ikke helt Lenke til kommentar
darker Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 special XP versjon som ingen vet noenting om ja, etter det jeg skjønner vet ikke microsoft noe om det engang. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 special XP versjon som ingen vet noenting om ja, etter det jeg skjønner vet ikke microsoft noe om det engang. Der tar du nok feil... Windows XP Embedded Edition Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 uff... enda en konsoll. Konsoller sluttet å være gøy da playstation kom. Gi meg et tastatur! Har just spillt NFSU på xbox og må si jeg er DYPT skuffet! Hakka jo som bare juling. Tipper nok jeg vil bli mer fornøyd når jeg får prøvd det på pc. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Skjønner ikke hvorfor folk klager på størrelsen. Jeg pleier ikke å holde xbox'en i den ene hånden og kontrollen i andre hånden for å si det sånn. Kødder du? Har du sett monsterkassen denne visstnok skal komme i? Jeg får plass til det meste i tvbordet og utstyrshyllen min, men denne jævelen måtte jeg ha kjøpt et eget møbel til. Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Er det microsoft som er utviklerne? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Tror du virkelig at Microsoft vil utvikle en konsoll som konkurrerer direkte med Xbox? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå