G2Petter Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Har røket strømledningen til vifta på skjermkortet mitt. Loddepunktene er så små at jeg tviler på at jeg klarer å lodde det uten å kortslutte det. Jeg er ikke gira på å mekke så alt for mye, så derfor lurer jeg på om noen vet hvor jeg kan få tak i en 40x40-vifte UTEN ribbe, da jeg helst vil slippe å bytte ribbe. Det er mye greiere bare å sette på den nye vifta. En annen grunn er at det er rund ribbe, og jeg regner da med at det blir komplisert å skulle sette på en firkantet. På forhånd takk for svar! Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 her er en grei 40x40 vifte.... http://komplett.no/k/ki.asp?action=info&p=...28&GrpID=4&s=pl Lenke til kommentar
Dings Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Litt avhengig av hvilket skjermkort du har kan du jo forsøke å kjøre det uten vifte i det hele tatt? GF2 og Radeon 9100 tåler det (jeg har i hvert fall sett utgaver av begge som ikke har vifte).. Nå vet jo ikke jeg hvilket skjermkort du har og om du klokker som F, men det var nå bare et forslag (kan hende du må lime på en litt større ribbe da, men det skader kanskje ikke uansett? Mvh. Dings Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 Jeg klokker ikke, men jeg får ganske mange kule effekter når jeg kjører uten vifte: *Grønn skjerm *Streker på skjermen *Tekst som forsvinner i Opera Lenke til kommentar
Dings Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Da bør du nok skaffe deg en vifte før du får permanetnte skader på grafikkkortet ditt.. (hvis de ikke har kommet allerede.. ) Dings Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Satte en 40x40 CPU vifte på et GF4 4800SE kort og den er grei.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå