SuLT4X Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 pleier selv å bruke Finn.no til kjøp av mac, der får du typisk avslag på 2-4k, alt etter som. Og man kan være vannvittig heldig.. Ta mitt siste kjøpt, en mac air, kjøpte den for 7k for to-3 år siden, halvt år gammel.. solgt den for 6k nå nylig. Hadde aldri kjøpt ny mac fra butikk! Lenke til kommentar
Kim1111 Skrevet 5. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2016 http://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/MACAIRMMGF2HA/macbook-air-13-3-mmgf2 Er dette en bra pris? Vanlig pris er 9,8k. Eller vil prisen gå enda mere ned nå i juletider? Lenke til kommentar
bbios Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 E ik MacBook air utgående modell nå? Kanskje kan d komme en god pris på den.. jeg har vært heldig med MacBook kjøp fikk 2 til en helt grei pris ny for en stund siden. Air 13'3 til 7777,- og Pro til 8999,- Lenke til kommentar
Kim1111 Skrevet 5. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2016 E ik MacBook air utgående modell nå? Kanskje kan d komme en god pris på den.. jeg har vært heldig med MacBook kjøp fikk 2 til en helt grei pris ny for en stund siden. Air 13'3 til 7777,- og Pro til 8999,- Hvor fikk du den til 7777? Lenke til kommentar
bbios Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 (endret) E ik MacBook air utgående modell nå? Kanskje kan d komme en god pris på den.. jeg har vært heldig med MacBook kjøp fikk 2 til en helt grei pris ny for en stund siden. Air 13'3 til 7777,- og Pro til 8999,- Hvor fikk du den til 7777?Expert, på en ny åpning av en butikk.. men som jeg skrev, for en stund siden. Endret 9. desember 2016 av bbios Lenke til kommentar
bbios Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 Ps. Expert har sånn 12mnd kampanje i kveld Lenke til kommentar
Uferdig Setnin Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 På nett, kjøper alt på nett. Kvitteringen finner jeg lettere, angrerett og mer "omgjengelig" garanti. Apple.com/store <- med discounts for studenter Lenke til kommentar
Kim1111 Skrevet 9. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2016 Ps. Expert har sånn 12mnd kampanje i kveld Det vil si? Lenke til kommentar
Kim1111 Skrevet 9. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2016 På nett, kjøper alt på nett. Kvitteringen finner jeg lettere, angrerett og mer "omgjengelig" garanti. Apple.com/store <- med discounts for studenter Betalte du hele summen for Macen med engang? Lenke til kommentar
Uferdig Setnin Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 På nett, kjøper alt på nett. Kvitteringen finner jeg lettere, angrerett og mer "omgjengelig" garanti. Apple.com/store <- med discounts for studenter Betalte du hele summen for Macen med engang? Yup Lenke til kommentar
TheyStoleMyName Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 Selv betalte jeg alt med engang i butikk. Men dersom du ikke har fullt råd akkurat denne mnd. Så vil jeg tro det beste er å bruke student mastercard så har du 30-45 dager rentefritt lån, så tilbakebetaler du lånet litt nå og resten etter cirka 30 dager. Hvis du har mulighet til å vente og spare opp litt, så anbefaler jeg det og. Lenke til kommentar
Kim1111 Skrevet 9. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2016 Til han over. Hvor finner du 12 mnd kampanje hos Expert? Lenke til kommentar
bbios Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 (endret) Til han over. Hvor finner du 12 mnd kampanje hos Expert? fikk Mail nyhetsbrev om det i dag, kun i kveld fra kl.20.00 står det på den Endret 9. desember 2016 av bbios Lenke til kommentar
bbios Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 https://www.expert.no/kampanje/kveldskupp/ Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 Jeg har kjøpt to macer kontant fra Eplehuset. Liker ikke å kjøpe ting på avbetaling, så da sparer jeg heller til jeg har råd. Lenke til kommentar
fotonisse Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 iMac og 2 stk MacBook Pro er kjøpt i butikk og betalt kontant. 2 stk MacBook Pro er kjøpt på nettet på helgetilbud, og de ble betalt med Mastercard når kjøpet ble gjennomført, og med en gang regningen kom så ble den betalt i sin helhet ved forfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå