Harald Brombach (digi.no) Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Bekrefter tidsplan for nye «Nokia»-smartmobiler Lenke til kommentar
mikke83 Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Selvfølgelig ville Nokia vært en annen historie med android... Kom igjen æ, tenk litt. Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Jeg er enig. Med den byggekvaliteten Nokia har hatt på produktene sine siden 90 tallet, så er det klart at dem hadde vært ledende i dag også, om dem hadde gått for en annen plattform og vært litt mindre arrogante i 2006-2007 før og etter iphone kom på markedet. Iphome var aldri revolusjonerende, men apple var enestående på å utnytte allerede-eksisterende teknologi og løsninger som fungerte godt hver for seg, og samlet dem i én telefon. Er ikke rart at folk ble bergtatt. Jeg håper Nokia er mer våken i timen denne gangen og stikker seg ut fra dem andre. Vi trenger noe nytt nå. App fatigue og like håndsett har liksom slitt ut kjøpelysten hos folk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Det hadde vært flott hvis Nokia kunne ha etablert seg som Android-flaggskipet. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Treng en mobil som tåler litt. Kanskje man må kjøpe Nokia denne gangen? Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Jeg tror verden hadde vært litt bedre om man også kunne velge Meego-telefoner. Maemo var utvilsomt bedre enn Android var. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå