Sebba2 Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Hei folkens! Jeg trenger en form for transportmiddel i et år til før lettmc. Har sett på disse scootipuff greiene som visstnok skal være lovlige også. Mange kompiser av meg har sånne som jeg har trimmet for dem, det er bare en ledning det er snakk om. Men personlig hater jeg mopeder og utseendet på de, så derfor tenkte jeg å kjøpe en og bygge den om. Dvs enten å ta vekk alt av kåpe så det ser ut som en sykkel, eller å demontere hele greia og bygge den oppigjen på en vanlig sykkelramme med kun de orginale delene fra scootipuffen. Er ikke dette lovlig hvis den har den samme motoren på 250w og ledningsnettet med kontrollboks slik at den går akkurat like drit som de gjør orginalt? Noen som har noen innspill? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Mener du at det du egentlig vil ha er en elektrisk trøsykkel? Lenke til kommentar
Sebba2 Skrevet 2. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2016 Ja, at den skal ha trøer og være helt lik som scootipuffen orginalt bare at alt detta er på en EKTE sykkelramme uten plastikkkåpe. Trengs vel gjerne noen papirer på dette etter ombygging? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Det finnes mange merker. Hvorfor vil du bygge om en scootipuff? Lenke til kommentar
Zash Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Ja, at den skal ha trøer og være helt lik som scootipuffen orginalt bare at alt detta er på en EKTE sykkelramme uten plastikkkåpe. Trengs vel gjerne noen papirer på dette etter ombygging? Kjøp en vanlig el-sykkel: https://www.xxl.no/velocity-by-white-velo-city-electricity-comp-16-elsykkel/p/1119317_1_style Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå