Fotoskrulla Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Reine i Lofoten Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Flott bilde av en fin plass. Var der for 3 år siden, tror jeg fikk noen bilder fra samme plass som du står her Hilsen Rune Lenke til kommentar
h-a Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 For å få det totale bildet må man nok bo her over lengre tidsrom. Men hvis man har sansen for kysten betyr det nok ikke så mye om det er her eller der, så lenge sjøen er i nærheten. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Flott panorama fra Reine, godt ståsted. Jeg ville muligens ryddet litt greiner i forgrunnen til høyre. De tar litt for mye oppmerksomhet etter min mening. Ellers meget vellykket for-/mellom-/bakgrunn. Godt komponert! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Fantastisk sted dette og da er det vel ikke så rart det er mange turister. Finfint bilde igjen, Helene! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Her også har du et kjempeflott bilde med masse farger og skarphet, Kanskje litt mye skog ned til venstre? ;-) Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Fint bilde fra mitt Nordland, og lit enig med Jimmy om skogen God helg lady ! M v h Leif Lenke til kommentar
sussss Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Endelig kunne jeg få lov til at se dit flotte foto her..hvor er der bare smukt lige et sted for mig ..med kameraet under armen Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Skarpt og fint med gode farger og bra komp. Moro å kjøre Nordland og se utlendinger vingle og stoppe og bare stå og gape, bare for noen fjell ... :-) Lenke til kommentar
HD-cam Skrevet 4. desember 2016 Del Skrevet 4. desember 2016 Flott bilde. Båten som snur skaper flott liv i bildet. Veldig bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg