Gunfreak Skrevet 4. desember 2016 Del Skrevet 4. desember 2016 Det jeg lurer på er hvorfor Andromeda ser ut til å være befolket av humans, turians, krogan, asari og salarians når disse rasene liksom skal være nykommerne der. Hvor mange dro fra Melkeveien når det tydeligvis ikke er mangel på fiender av den sorten i en ny galakse? Børe være en god story-relatert grunn til at det er slik, ellers virker det bare som at de ikke ville ta seg bryet med å lage flere nye raser til å befolke Andromeda. Akuratt det jeg tenkte også. Det er vel som i stargate, noen gamle romvesen stjal masse unge raser og plasserte de rundt om i universitet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 4. desember 2016 Del Skrevet 4. desember 2016 (endret) nei de kjente rasene kommer fra en mini citadel som ble med de tre andre store romskipene til Andromeda. Leste det på pcgamer. Det er fire romskip som ankommer andromeda og etablerer seg. blant annet mini citadelen ( romstasjon) som rasene sprer seg ut ifra. Lore vennlig mener da jeg. Endret 4. desember 2016 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 4. desember 2016 Del Skrevet 4. desember 2016 Gidder ikke spille det hvis en må spille som kvinne i hovedrollen Du kan velge mellom kvinne eller mann, de er søsken. Sara og Scott Ryder. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. desember 2016 Del Skrevet 4. desember 2016 Gidder ikke spille det hvis en må spille som kvinne i hovedrollen Du kan velge mellom kvinne eller mann, de er søsken. Sara og Scott Ryder. Lurer på hvor mange vil prøve å lage mods som bytter navn til Shepard. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. desember 2016 Del Skrevet 4. desember 2016 Følte at 95% av mass effect spillene bare besto av cover skyting. De har tydelig hentet inspirasjon fra halo i det nye spillet. Åpne kart er ikke nødvendigvis en uting eller tomme for den saks skyld. Er derfor jeg også sluttet midtveis i ME3. Var lei av den dominerende biten der. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 4. desember 2016 Del Skrevet 4. desember 2016 Det jeg lurer på er hvorfor Andromeda ser ut til å være befolket av humans, turians, krogan, asari og salarians når disse rasene liksom skal være nykommerne der. Hvor mange dro fra Melkeveien når det tydeligvis ikke er mangel på fiender av den sorten i en ny galakse? Børe være en god story-relatert grunn til at det er slik, ellers virker det bare som at de ikke ville ta seg bryet med å lage flere nye raser til å befolke Andromeda. Fordi det er det klassiske vår Ark ankommer senere enn de andre pga problemer og ting er allerede blitt etablert. Såpass at kriminelle elementer har begynt å springe opp rundt omkring. Det er ihvertfall det jeg tror. Pluss vi har bare sett sånn 1 planet av 100, de fleste har nok andre livsformer. Lenke til kommentar
ex-jordbærplukker Skrevet 4. desember 2016 Del Skrevet 4. desember 2016 (endret) Flere som fikk litt "No Man's Effect" vibber? ser ut som en no mass sky effect Endret 4. desember 2016 av Anonimofied Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå