ilpostino Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Jeg har nylig kjøpt en Seagate Expansion Portable 2TB som jeg har koblet til harddisk-utgangen på overnevnte TV. Når jeg skal registrere harddisken kommer det feilmelding om at den ikke blir gjenkjent. Noen tips? Lenke til kommentar
Dromle Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Hvilket filsystem er disken formatert med? Jeg tror det var samme type disk jeg koblet til min X8505C uten problemer men det er mulig at jeg formaterte hele disken på nytt først. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2016 Jeg koblet til harddisken mens den var "rå" og uformatert . Da jeg koblet den til en datamaskin fikk jeg spørsmål om jeg ville formatere den og om jeg ville ha GPT eller MBR. Jeg mistenker Android tv fremdeles er såpass dum at den ikke klarer å ta det valget selv. Jeg valgte MBR og formaterte den på datamaskinen. Jeg skal koble den til på nytt til tv'en i kveld og regner med at det går greit da. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Jeg koblet til harddisken mens den var "rå" og uformatert . Extern HDD pleier å leveres ferdig formatert. Som CNET sier: "... the Expansion is preformatted in the NTFS file system ..." Men siden det spørsmålet kom opp på PCen så er det klart at din ikke var initialisert. Eller at MBR var blitt korrupt av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 3. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2016 Det gikk helt fint å initialisere den på TV'en etter at den lille "operasjonen" var gjennomført på datamaskinen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå