Cthulhu Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Dagens premie er en SSD fra Intel.KONKURRANSE: Vi åpner julekalenderluke nummer to Lenke til kommentar
Fanboi Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 savner korrekt svar blant valgene, selv om ett skiller seg ut som bedre forslag enn andre 2 Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Eg fann klare svar som stemde med alternativa, i alle fall. 1 Lenke til kommentar
rhym Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Kudos for å ha forbedret adressefeltet (endelig). 6 Lenke til kommentar
CynicalDuck Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 savner korrekt svar blant valgene, selv om ett skiller seg ut som bedre forslag enn andre Tenker du på det siste alternativet? I så fall forstår jeg hva du mener da det både er riktig, men samtidig litt feil svar. Lenke til kommentar
Xantippe Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 savner korrekt svar blant valgene, selv om ett skiller seg ut som bedre forslag enn andre Tenker du på det siste alternativet? I så fall forstår jeg hva du mener da det både er riktig, men samtidig litt feil svar. Nei, svaret er helt entydig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå