Freestyler^ Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 (endret) noen plasser men kan få kjøpt disse blokkene --> [url="http://www.wassergekuehlt.de/Shop/de/dept_8.html"]vann blokk[/url] bortsett fra den den linken der eller noen andre blokker ? Endret 29. november 2003 av Freestyler^ Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Åh, snaxy saker, har ikkje sett dei til salgs noken plass før. Du kan kanskje prøve å lage dine eigne blokker? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 (endret) Kan jo lage http://zerofanzone.com/ Endret 29. november 2003 av jonas22282460 Lenke til kommentar
Freestyler^ Skrevet 29. november 2003 Forfatter Del Skrevet 29. november 2003 har ikke utstyr til sånt. dessuten hadde jeg bare rota det til Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 har ikke utstyr til sånt.dessuten hadde jeg bare rota det til På skolen kan sikkert sløyd læreren hjelpe deg! (hvis du har da..) Kansje du før en 6'er i tilleg Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 http://zerofanzone.com/largepic.asp?pic=xp750wc078l&ext=jpg Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 ja han er ganske syk han fyren.. Lenke til kommentar
Freestyler^ Skrevet 29. november 2003 Forfatter Del Skrevet 29. november 2003 har ikke utstyr til sånt.dessuten hadde jeg bare rota det til På skolen kan sikkert sløyd læreren hjelpe deg! (hvis du har da..) Kansje du før en 6'er i tilleg men så var det jo bare det at jeg går på en ræva skole som ikke har utstyr til en dritt de heller Lenke til kommentar
Sjurh Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 stikk bort til nermeste videregående med mekk linje eller lignenede, her på lillehammer har vi en skole som har elektro, rørlegger, tømrer blikkenslager+++ (mye utstyr) sikkert en lignende skole ved deg. der er det sikkert noen som kan hjelpe deg(spes hvis du har penger til dem(elever)). der er det sansynligvis nok utstyr og ta av. Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 http://zerofanzone.com/largepic.asp?pic=xp750wc078l&ext=jpg Steike !! Det der er skikkelig proff jobb ! Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Steike så mange blokker/slanger.. Lenke til kommentar
oeb Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Vil bare legge til at det er ganske unødvendig med vannkjølt RAM, værtfall på dagens Radeon kort.. Kjører 370 MHz og minnebrikkene er knapt varme.. Men skal du voltmodde og har planer om ekstrem klokking så kan det vel vurderes. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Legg merke til konklusjonen hans: The best this card will do is 391mhz core / 660mhz, (DDR), memory without problems. From this can be drawn many conclusions, like cooling the ram doesn’t help with overclocking it at all, or maybe this card has a lower yield chip or chips. Lenke til kommentar
Freestyler^ Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 Vil bare legge til at det er ganske unødvendig med vannkjølt RAM, værtfall på dagens Radeon kort.. Kjører 370 MHz og minnebrikkene er knapt varme.. Men skal du voltmodde og har planer om ekstrem klokking så kan det vel vurderes. har et FX kort og minnet kjennes nesten like varmt ut som cpu... fortsatt lite vits ? Lenke til kommentar
oeb Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Brikkene på NVIDIA kort blir som regel varmere.. men hvorfor ikke bare prøve? Du vil jo ikke tape noe ytelse, og det er bare å finne seg en baufil og en gammel Pentium kjøleribbe og kutte opp Lenke til kommentar
e_rik Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Freestyler skrev: men så var det jo bare det at jeg går på en ræva skole som ikke har utstyr til en dritt de heller hehe går også på en sån skole Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 http://zerofanzone.com/largepic.asp?pic=xp750wc078l&ext=jpg Wow,sinnsykt fett.DET er noe å vise frem til kompiser det. Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Freestyler skrev: men så var det jo bare det at jeg går på en ræva skole som ikke har utstyr til en dritt de heller hehe går også på en sånn skole [topic?] Velkommen i klubben , nå går jeg på u.skole med no jern-sløyt 1har aldri tatt på det. 2masse rot der. 3 "kjør på dynga.... " ___ Tøfft veskekj. system LOZER Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Kan vel gjøra det veldig enkelt. Skaff noe kobber. Kutt det så det passe på minnet. Bor hull midt i bittene :o. Bruk gjengetapp. Sett i en skrunippel(?) Lim det på. Som sagt. Vedig enkelt Men bedre enn ingenting a. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå