thebestproduction Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Hei !Er en mann på 21 som gikk norge på langs for 1år siden.Fra lindesnes til Nordkapp for å støtte kreftforeningen. Gikk med min bestevenn og filmet/tok bilder hele veien opp til Nordkapp.. Har smått begynnt å redigere og legge ut filmer på youtube kanalen vår:https://www.youtube.com/channel/UC0cXGeZacbq58kb479OT9RwHer blir det da lagdt ut filmer fra turen hele veien opp til Nordkapp.Jeg har ett par spørsmål angående dette med youtube.. Siden det er noe vi har lyst til å satse stort på og vi føler vi har fått ett par seere som syntes disse filmene er morsomme og underholdene.Vi har også en facebook side der filmene blir sett mye mye mye mer enn på youtube:https://www.facebook.com/The-Best-Production-532881146807191/Uansett, mitt spørsmål da, er hva syntes dere om selve inholdet av filmene ? er dette av interesse ? Kom gjerne med positiv og negativ feedback. Jeg vet lyden kan være dårlig i noen av filmene pga gopro kamera. Men jeg vil ha en så ærlig som mulig feedback fra dere. tilslutt vil jeg også spørre, om en måte å få spredd disse videoen ut til norske seere ? om det er noen triks for dette, liker ikke spamme ned facebook med linker hver dag.. Tusen takk for svar ! Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 å få spredd disse videoen ut til norske seere ? om det er noen triks for dette, liker ikke spamme ned facebook med linker hver dag.. Velkommen til forumet Det er desverre begrenset med måter å reklamere. Betale for det... "Spamme", som kan defineres litt. Jungeltelegrafen, som kan gå raskere ved å bruke de to andre. Sikkert fler. Spamming er anbefalt da det er gratis og ikke like innpåslitent som reklame + at det er større odds for at noen trykker på en link (tror jeg). Registrer deg på diverse fora, reklamer forsiktig og håp at jungeltelegrafen fikser biffen. Lenke til kommentar
thebestproduction Skrevet 2. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2016 Tusen takk for tips !Jobber stadig med nye ting til youtube kanalen ja.Hva syntes du personlig om filmene da ? noe du syntes var underholdene, fra en person som ikke kjenner oss i det heletatt sitt perpektiv ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå