Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Kjøpte vare til 1000,- Har fått vare tilsendt med pengene tilbake på konto?

whtevr

Anbefalte innlegg

Ville nok drøyet ei uke for jeg foretok meg noe. Plutselig en morgen er det fratrukket på kontoen og alt i orden.

Roter du med det med en gang, kanskje beløpet blir trukket to ganger (?) worst case :p

edit: når jeg får tenkt meg om, er vel den "varianten" du er snublet borti, at beløpet blir trukket med en gang, og så kommer det tilbake på konto mens ordre behandles. Deretter vil det først bli trukket fra konto igjen, når du har hentet ut pakken. Det ser du da altså i løpet av kort tid på konto etter at du har hentet ut forsendelsen.

Endret av Mr.M
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ville nok drøyet ei uke for jeg foretok meg noe. Plutselig en morgen er det fratrukket på kontoen og alt i orden.

Roter du med det med en gang, kanskje beløpet blir trukket to ganger (?) worst case :p

edit: når jeg får tenkt meg om, er vel den "varianten" du er snublet borti, at beløpet blir trukket med en gang, og så kommer det tilbake på konto mens ordre behandles. Deretter vil det først bli trukket fra konto igjen, når du har hentet ut pakken. Det ser du da altså i løpet av kort tid på konto etter at du har hentet ut forsendelsen.

Får håpe på det, hvis ikke så vil det ikke være et veldig stort problem å få tilsendt penger tilbake om jeg skulle bli trukket to ganger, takk! :)

Edit: Har nå blitt trukket, du hadde rett! :)

Endret av kiLi
Lenke til kommentar

Er jo nordmann så sier jo ikke nei til noe som er gratis. Det er jo også en feil som forsåvidt er på selgers kappe.

Forsåvidt er du en drittsekk.

Kjøpte ett headsett fra cdon for noen år siden til 4000,- Tok det på Klarna faktura. Jeg venter fortsatt på fakturaen. 

Jeg kan da ikke noe for at CDON nettopp hadde implementert Klarna og at det skjedde en glipp i systemet. Kan si at jeg er en stolt bruker av dette headsettet per idag, og kan anbefale alle Qpad sitt 1339 headsett (Beyerdynamic MMX 300) etter 4 års hardt bruk.

Sponsored by CDON   :w00t:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...