AnonymDiskusjon Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Er trange jeans på gutter hot å kult? Anonymous poster hash: 72fec...b1a Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Smak og behag som alt annet. Jeg har ikke spesielt sansen for det. Lenke til kommentar
Kablam Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Nei.Er det du som har hengt rundt her i 10 år og snakket om åletrange jeans og orgasmer?Hvis ikke: excuse me.Hvis ja: Få deg en ny stil... Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Nei, det blir for metrosexuelt for meg, Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Som med alt annet. Kommer helt ann på personen. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2016 Som med alt annet. Kommer helt ann på personen. Er helt tynn å ganske lang gutt. Langt hår å litt rocka type.. jeansa mine sitter helt stramt som lakkert på meg, ned til anklene. Gutt 19 Anonymous poster hash: 72fec...b1a Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Jeg går ikke med det. Fordi det er ubehagelig. Andre menneskers klær ser jeg ikke på en gang. Du må klæ deg ekstremt spesielt for at jeg i det hele tatt legger merke til hva du har på deg. Trur faktisk aldri jeg har tenkt at en person har trange bukser. Det er bare så langt utenfor min bevissthet, at jeg ikke engang ser det. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2016 Jeg går ikke med det. Fordi det er ubehagelig. Andre menneskers klær ser jeg ikke på en gang. Du må klæ deg ekstremt spesielt for at jeg i det hele tatt legger merke til hva du har på deg. Trur faktisk aldri jeg har tenkt at en person har trange bukser. Det er bare så langt utenfor min bevissthet, at jeg ikke engang ser det. Jfg skjønner, har det sånn selv. Men sist uke opplevde jeg en si til meg. Herregud så trange å kule jeans du går i, hvordan får du de på deg å hvilke merke er det. Ei venninne spurte meg også om det samme å syns det var utrolig tøft å kult med en gutt som tør å gå i så stramme jeans. Hun spurte meg også hvordan jeg klarte å få jeansen på meg. Men hun sa i tillegg at noen av hennes venner hadde kommentert de tramme jeansene jeg alltid går kledd i. Anonymous poster hash: 72fec...b1a Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Alt er relativt, jeg har lange tynne ben og foretrekker trangere bukser som følger bena. Om jeg går for "standard" bukser er de så vie rundt ankelen at jeg ser ut som en hippie. 1 Lenke til kommentar
Mr.Crypto Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 (endret) I min ungdom sa vi alltid at kondomer skal sitte på junior, og ikke ellers på kroppen. Jeg har aldri vært fan av stramme klær med andre ord. Endret 2. desember 2016 av Mr.Crypto Lenke til kommentar
Noxhaven Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Om det er noe sånt som dette så synes jeg det blir litt vel feminint på en gutt. Jenter derimot i stramme jeans med litt stretch er hot. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Hvorfor bry seg om hva andre tenker om stilen din? Gå i det du vil. Lenke til kommentar
Moosher Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 Om det er noe sånt som dette så synes jeg det blir litt vel feminint på en gutt. Jenter derimot i stramme jeans med litt stretch er hot. De så litt for trange ut. Personlig så jeg liker bukser som sitter godt på, men ikke så stramt som på det bildet. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 (endret) bruker så stramme bukser at jeg får vondt i skrittet til tider, er basically treningstights. Foretrekker egentlig at de bare er "halv stramme" (altså fortsatt ganske stramt, bare littegrann rom ;) ) , men går opp og ned i vekt som en jojo, så er litt vanskelig å beregne. Endret 9. januar 2017 av Carlgutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå