lasse_hansen87 Skrevet 7. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2016 Har lest igjennom tråden der litt, og prøvd å stilt på diverse instillinger. Men får ikke bort den små "lagg"en jeg har i spillet, trudde da 1080kortet skulle klare det spillet greit? Hmm. Lurer på hva jeg gjør feil? Trudde det kanskje var noe galt med spillfilene mine, men har prøvd reinstall av spillet å uten hell. ? Lenke til kommentar
Avean Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 Har lest igjennom tråden der litt, og prøvd å stilt på diverse instillinger. Men får ikke bort den små "lagg"en jeg har i spillet, trudde da 1080kortet skulle klare det spillet greit? Hmm. Lurer på hva jeg gjør feil? Trudde det kanskje var noe galt med spillfilene mine, men har prøvd reinstall av spillet å uten hell. Det er ihvertfall ikke 1080 kortet sin skyld, men heller Ubisoft. Dem er ikke akkurat kjent for å optimalisere spillene sine. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 7. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2016 Hmm, den har jeg faktisk ikke tenkt på. Kanskje rett og slett spillet er for dårlig optimalisert ?? Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 13. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2016 Bare lurer, er det flere her inne som har lagt watch dogs 2 på hylla? Jeg gjorde det igår, grunnen er den irriterende hakkinga/laggen som er i spillet, spesielt ved kjøring av bil/mc, osv. Trudde først det kunne være maskinen min, men det må rett og slett være spillet sin skyld. Har prøvd tusenvis av forskjellige grafikk instillinger, men blir IKKE kvitt det, desverre. For spillet i seg selv virker ganske kult. Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 13. desember 2016 Del Skrevet 13. desember 2016 (endret) Jeg gjorde dette. På grunn av det du sa + jeg sleit meg igjennom SP. 200 fps eller noe innenomdørs, men med en gang man skal kjøre eller er midt i veien så dropper det til 50 fps. Jeg har overklokket 980TI. Og det er ganskje kjent at spillet er så rævdårlig optimalisert at noen vil vente et halvt år. Endret 13. desember 2016 av Dr. Jones Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå