lasse_hansen87 Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Hei sann. Installerte nettopp Watch Dogs 2 fra steam. Lastet også ned og installerte den Ultra texture pack som var der. Men når jeg starter spillet og går inn på Premium greine der å ser, så står det at Ultra texture pack "not installed"? Flere som har oppdaget dette? Hvorfor gjør det det? Åssen vet jeg at jeg har installert den? I steam så står det at den er lagt til men.. hmm, har koblet sammen Uplay konto og steam som den spurte om når jeg startet spillet.. Har forresten både steam og Uplay installert på pcèn. Håper noen kan svar meg, som har lastet ned spillet på steam. Og kanskje har lagt merke til det samme? Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Kun spekulasjoner fra min del, men tror man må ha en 4k skjerm for at den skal fungere. Jeg har Uplay versjonen. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 1. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2016 Oki, mye mulig det altså. Men ville jo tru det skulle stått installert? Har du 4K? Hvordan ser instillingene dine ut på instillinger? Hva er det høyeste du kan sette på dem forskjellige? Er det noen her med steam konto som kan svare? Som har kjøpt spillet på steam. Takker for svar forresten Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Det kan være en bug at det står not installed. https://support.ubi.com/en-GB/faqs/000025708/Ultra-Texture-Pack-Installation Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 1. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2016 Takk for svar! Skal sjekke etterpå om jeg får opp følgende beskrevet der ?? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Dette er vel for Nvidia kort bare? Og utifra en Nvidia video jeg så så ville det gi kjente områder som fks brua bedre textures. Ikke hele spillet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 (endret) Kan du velge ultra textures i options-menyen, er de instalert, og de er selvsagt ikke nvidia-eksklusive. Dette er vel for Nvidia kort bare? Og utifra en Nvidia video jeg så så ville det gi kjente områder som fks brua bedre textures. Ikke hele spillet. Spillet har noen nvidia-funksjoner, som TXAA, HBAO og PCSS. Ultra textures er ikke(og vil aldri bli) blant disse, textures krever bare mer vram... Endret 1. desember 2016 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Ja jeg ser det nå. Her er Nvidia/Ubisoft sin trailer om hva PC versjonen har å by på. Ser helt fantastisk pent ut... Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 2. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2016 Fant ut at jeg hadde Ultra teksture pack installert, men hvilke instillinger lønner det seg å skru på for fin flyt og grafikk? Har Evga 1080 FTW kort Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Da var det en patch i dag, og nå viser pakken som installert hos meg iallefall. Forhåentlig så er det fiksa nå. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 3. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2016 Hakke sjekka det enda ? Sjekke ?? Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 (endret) Funket det? Hvordan påvirket det FPS? Har dere før/etter screenshots? Endret 3. desember 2016 av Orwandel Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 4. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2016 Hei igjen folkens. Jeg har nå prøvd litt forskjellige instillinger på Watch Dogs 2, men opplever stadig hakking når jeg f.eks kjører mc fort, og svinger rundt i storbyen. Da lagger det sånn smått til tider, er det en innstilling jeg har oversett tru? Har G-sync skjerm, 144Hz, Geforce 1080 FTW Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 5. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2016 Noen som vet? Eller opplever det samme? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Det er helt normalt, det er slik for de fleste. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 5. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2016 Så det er flere som har denne små laggen? Da er det kanskje ikke noe vits jeg driver å justerer opp og ned på instillingene i spillet.. Men ang g-sync, er det automatisk aktivert? Ser ingen valg for det i innstillingene der. V-sync ser jeg, bør den være på? Og bør det stå på 144hz som skjermen er, eller auto? Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Kom den etter du installerte Ultra texture pack, eller har du hatt det hele tiden? Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 5. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2016 (endret) Det vet jeg ikke, installerte ultra texture pack sammens med spillet når jeg kjøpte det på steam. Ikke mye lagg lissom, men man merker det når man kjører f.eks fort i byen og tar svinger, snur helt rundt og lignende. Og hva menes med disse instillingene: Multisample Antialiasing - MSAA Off / MSAA 2x / MSAA x4 / MSAA x8 / TXAA x2 / TXAA x4 / TXAA x8 Slår jeg på TXAA x4 eller x8 blir hele en massiv lagg. Og hva bør disse stilles inn på: Monitor Refresh Rate Og V-Sync Endret 5. desember 2016 av lasse_hansen87 Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Det meste er godt forklart her: http://www.geforce.com/whats-new/guides/watch-dogs-2-graphics-and-performance-guide#watch-dogs-2-ambient-occlusion Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 6. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2016 Oki, takk. Skal lese igjennom der litt etterpå når jeg kommer hjem ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå