nagina Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Mistenker det er posten sin feil, min var fortsatt på netonnet igår kveld når jeg sjekket, idag kunne jeg hente det i posten. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Jeg kjøpte 1 gjenstand, ble sendt i dag. Helt greit å vente 1 uke for min del Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 11. desember 2016 Del Skrevet 11. desember 2016 Hvorfor tilbyr ikke komplett.no posten som leveringsalternativ for meg? Er møkklei av å bruke postnord. Det er alltid et slit å få tak i en ansatt i tilhørende butikk som kan hente pakken. Foretrekker å gå de få tilleggsminuttene det tar å gå til post i butikk. Kommer til å slutte å bruke komplett hvis de ikke får inn posten. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 De har posten: Post i butikk Servicepakke levert av Posten: Så enten har du ikke postkontor i nærheten av deg, ellers gjelder det ikke alle som får det tilbudet. Selv henter jeg kun i picuppoint normalsett Lenke til kommentar
Illus Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 Jeg skjønner godt, og støtter opp om, at nettbutikker bruker alternativer til posten som holder på å prise seg ut av alt som heter markeder. (Få posten nedlagt så fort som mulig). Men er helt enig i at alle nettbutikker bør ha posten som alternativ. Og at kundene som velger dette må betale ekstrakostnaden. Lenke til kommentar
LordBendtner Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 Er meget skuffet av komplett. På black friday bestilte jeg en "Altibox Wifi pluss", samt ei musematte. Musematta var på lager, og altiboxen hadde bekreftet lagerdato 1. desember. I ordrestatusen ble jeg også opplyst om dette i dagene frem mot 1. desember. 1. desember skjedde det selvsagt ingen ting, og dagene gikk... Den 5. desember bestemte jeg meg for å følge ekstra nøye med, både på ordrestatus og lagerstatus på selve produktsiden. På produktsiden stod det "Bekreftet 100+ stk 5.des." Den 6. des stod det "Bekreftet 100+ stk 6.des." Dette gjentok seg hver dag frem til 9. des. Jeg var dessuten i kontakt med chatten hos komplett, hvor det gis samme villedende informasjon. Ordrestatusen viste bekreftet lagerdato 1. des frem til 9. des, da den ble endret til "Reservert (på lager), 1 stk.". Da skulle man tro at produktet er reservert på lageret og klart til å sendes ut. Men neida, produktet er fortsatt ikke sendt. Nå står det "estimert levering i dag" på ordrestatusen. Det samme stod det i går... Har vært i kontakt med komplett i dag, og får høre at "noen deler av din ordre er ikke på lager. Mulig de kommer i løpet av dagen, men det er usikkert". Han kunne ikke garantere levering til jul. Jeg spurte derfor om de kunne levere musematta i en egen forsendelse, i og med at ruteren ikke er på lager, men det var selvsagt ikke mulig... Makan til villedende lagerinformasjon har jeg aldri vært borti. Man begynner nesten å tro at det blir satt bekreftede datoer kun for å lokke flere kunder... ...og hvorfor kan ikke forsendelsen splittes? Nei, dette var en skuffende opplevelse av komplett. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 Boikott nettbutikkene som jukser kundene med feil lagerstatus. Lenke til kommentar
Woods Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 Syns det er synd de "jukser" slik med "bekreftet dato". Som kunde får man inntrykk den faktisk ankommer da, og får da en viss ide når varen vil bli sendt. Servicen ellers hos Komplett har også blitt dårligere med årene. Hadde det ikke vært for PickUp, hadde jeg like gjerne handlet en annen plass. Lenke til kommentar
Illus Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 Å kjøpe noe som ikke er på lager er russisk rulett uavhengig av hvilken nettbutikk det er snakk om. Er det ikke på lager så bestiller jeg et annet sted. Enkelt og greit. Nå skal det sies at det også er nettbutikker som ikke har kontroll på lagerstatusen sin. Men da har man i hvert fall gode kort på hånden videre i prosessen. Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 19. desember 2016 Del Skrevet 19. desember 2016 Jeg har enda ikke fått varene jeg bestilte fra Black Friday, så nå kansellerte jeg ordren. Problemet var at en av komponentene hadde leveringstid, men når de hele tiden skyver "forventet levering" bakover i tid uten å holde meg oppdatert på noen måte så renner begeret til slutt over. Kundeservicen til Kompett er knallbra, men denne teasingen med lagerstatus og leveringstider er en uting som gjelder hele bransjen og det er stort rom for skjerpings. Lenke til kommentar
Rapture Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 (endret) Kikket på en skjerm i natt. Var listet til 6000 kr så vurderer sterkt å kjøpe den, men etter å ha gjort litt research på youtube, reddit osv måtte jeg sende mail til Komplett for å spørre hvilken versjon de har på lager. Etter å ha fatt svar skrur de opp prisen til 6500. En kjapp titt på prishistorikken viser at skjermen ikke har vært så dyr siden april, og at den har vært nede i 4700-5300 i tilbud tidligere... den har riktignok ligget stabilt på 6000 siden begynnelsen av oktober... men jeg kjøper ikke derfra nå hvertfall. Jeg filmet til og med med mobilkamera hvor jeg refresher og prisen øker, siden jeg lot pcen stå på dvalemodus, og siden var fortsatt oppe fra når jeg la fra meg pcen Endret 2. januar 2017 av Rapture Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå