Nians Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Hei Jeg bestilte 3 enkle komponenter kl 00:18 fredag 25.11.2016 (Blackfriday) Blandt disse komponentene var det er kabinett, skjermkort og en 120mm vifte. Nu som jeg sitter å skriver tråden så har fortsatt ikke Komplett.no startet behandlingen av ordrene. Sist den var oppdatert var når ordren kom inn 00:18. En så stor nettbutikk som Komplett.no burde kunne levere en bedre service, leveranse/levering. Blir meget skuffet over en nettbutikk som jeg har brukt siden 2007. Hvis man tar kontakt med kundeservice får man standard svaret som de har sendt de siste dagene. Blir ekstra skuffet / oppgitt når ordrer som er bestilt etter meg, (Flere dager etter) er behandlet og sendt. Dette er meget frustrerende. Jeg brukte konkurrenten Netonnet.no søndagskveld (Kjøpte en CPU vifte) hvor ordren var behandlet og sendt ila tirsdag. Er meget usikkert om Komplett.no blir min framtidige leveranse av datadeler. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 De er vel for opptatt med å drive apotek, bank og mobilselskap i tillegg. 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg Nlklas Skrevet 1. desember 2016 Populært innlegg Del Skrevet 1. desember 2016 Fyll ut en sånn her å sendt inn til forbrukerrådet 30 Lenke til kommentar
nagina Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 HAhaehaha neida men, bestilte selv noe på Black friday, Netonnet.no har ikke sendt varen engang :/ du er ikke alene. Lenke til kommentar
Nians Skrevet 1. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2016 Fyll ut en sånn her å sendt inn til forbrukerrådet Har du PDF/Word utgave? Skal sende med engang! Lenke til kommentar
Lindsay Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 http://www.oppfinnerkontoret.no/ipub/media/sytemeldingsskjema-2014-copyright-oppfinnerkontoret-no.pdf 4 Lenke til kommentar
Illus Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 (endret) Bestilte fra komplett rundt 14:00 på fredag og hentet pakken i MyPack butikken i går (Oslo). Dette var pakke nr. 4 i hus fra BlackFriday shoppingen. Først ute var Duracell.no som leverte mandag med DHL. Bad.no kom i dag som nr. 5, men kunne ha vært nr. 2. Siden dassen skulle kjøres hjem var det litt kabal som måtte legges for å være hjemme og ta i mot. Endret 1. desember 2016 av Illus Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Samme her, litt forbannet selv.. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Jeg fikk min på tirsdag. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 http://www.tek.no/artikler/venter-du-fortsatt-pa-black-friday-bestillingen/365682 Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Huff da, ble pakken din forsinket på en av de største salgsdagene? Hvem skulle ha trodd det? 4 Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Samme her. Bestilte fra Elkjøp, NetOnNet, Komplett og CDON. Pakken fra Elkjøp fikk jeg i går. Fra NetOnNet får jeg i dag. Fra CDON får jeg på mandag (grunnet ingen postgang lørdag/søndag). På Komplett står det fortsatt bare som "Ordre mottatt". Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Vet du om alle varene er på lager? Desember og Black Friday er to stikkord som kan forklare at ting tar lengre tid enn normalt, og burde påregnes. En uke er dog i lengste laget om varene er lagerførte. 1 Lenke til kommentar
Uferdig Setnin Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Bestilt 25/11/2016 02:05 Levert 29/11/2016 11:10 Ifra komplett.no, relativt stor ordre med mye rart. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Bestilt 25/11/2016 21:49 Pr 02.12.2016 10:28 så er den forsatt ikke pakket... Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 For min del er ihvertfall alt på lager. Er snakk om 8 artikler (PC-komponenter). Lenke til kommentar
Nians Skrevet 2. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2016 (endret) Pakken er sendt 02.12.2016 kl 0800 Det som bekymre meg litt angående kundeservicen til Komplett er at den har blitt vesentlig forandret. Før følte man at man ble behandlet med respekt og at vi kundene kom først og at klagen ble tatt hånd om. Per dags dato får jeg følelsen at Komplett.no "driter" i kundene sine som klager pga det finnes flere der ute. Føler at klagen ikke blir behandlet på en tilstrekkelig måte. Alt for stort fokus på penger og mindre fokus på kundebehandling. De er svært hjelpsom når det er snakk om hjelp med å plassere en ordre men etter den er lagt inn så er man litt likegyldig. Komplett må huske hvor pengene i syvende og sist kommer ifra. Endret 2. desember 2016 av Nians Lenke til kommentar
Uferdig Setnin Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 (endret) Pakken er sendt 02.12.2016 kl 0800 Det som bekymre meg litt angående kundeservicen til Komplett er at den har blitt vesentlig forandret. Før følte man at man ble behandlet med respekt og at vi kundene kom først og at klagen ble tatt hånd om. Per dags dato får jeg følelsen at Komplett.no "driter" i kundene sine som klager pga det finnes flere der ute. Føler at klagen ikke blir behandlet på en tilstrekkelig måte. Alt for stort fokus på penger og mindre fokus på kundebehandling. De er svært hjelpsom når det er snakk om hjelp med å plassere en ordre men etter den er lagt inn så er man litt likegyldig. Komplett må huske hvor pengene i syvende og sist kommer ifra. Tror ikke du forstår hvordan det fungerer, komplett er IKKE en person, det er snakk om ett team på flere (100?) personer, alle har dårlige og gode dager. Desverre så jobber enkelte som kundebehandlere og en dårlig dag kan gå ut over services som ytes. Men jeg personelig har aldri hatt noen dårlige opplevelser med kundeservicen dems. So far so good. Du kan ha flaks og få en omgjengelig og hyggelig ansatt, eller mindre flaks og få en ny e.l. Endret 2. desember 2016 av Noxz Lenke til kommentar
Nians Skrevet 2. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2016 Pakken er sendt 02.12.2016 kl 0800 Det som bekymre meg litt angående kundeservicen til Komplett er at den har blitt vesentlig forandret. Før følte man at man ble behandlet med respekt og at vi kundene kom først og at klagen ble tatt hånd om. Per dags dato får jeg følelsen at Komplett.no "driter" i kundene sine som klager pga det finnes flere der ute. Føler at klagen ikke blir behandlet på en tilstrekkelig måte. Alt for stort fokus på penger og mindre fokus på kundebehandling. De er svært hjelpsom når det er snakk om hjelp med å plassere en ordre men etter den er lagt inn så er man litt likegyldig. Komplett må huske hvor pengene i syvende og sist kommer ifra. Tror ikke du forstår hvordan det fungerer, komplett er IKKE en person, det er snakk om ett team på flere (100?) personer, alle har dårlige og gode dager. Desverre så jobber enkelte som kundebehandlere og en dårlig dag kan gå ut over services som ytes. Men jeg personelig har aldri hatt noen dårlige opplevelser med kundeservicen dems. So far so good. Du kan ha flaks og få en omgjengelig og hyggelig ansatt, eller mindre flaks og få en ny e.l. Selvfølgelig er det flere personer. Her er snakk om at fokusområdet deres har forandret seg. Dette mener jeg personlig. Om du har et positiv innblikk av kundeservicen så er det supert det . Jeg lufter bare mine tanker og reaksjoner. Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Fikk nettopp hentemelding noe som er jævlig bra mtp at pakken ble sendt onsdag morgen og jeg bor i TROMS. Vanligvis bruker Posten 5-6 virkedager på å få ting opp hit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå