Chiramii Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 (endret) Har du sent det i retur, eller venter du på nye deler. Begge vil ta litt lenger tid enn normalt. BF og jul. Bestilt nytt da alle deler var fra 2011. Edit: Fryktet for at det kunne ta en stund siden jeg bestilte i går, men min ordre ble akkurat oppdatert og behandles nå. Kan ikke klage da. Endret 3. desember 2016 av Chiramii Lenke til kommentar
Helden Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Det verste var egentlig at det ikke var noe som helst ydmykhet om at det tok så lang tid å sende varene. Ingen info før man tar kontakt med de, også opplever man at folk som har bestilt seinere en deg allerede har fått varen. Men eg fikk en god forklaring på det på mail nr.20 til kundeservice, og da var det egentlig ganske logisk hvorfor min pakke tok litt ekstra tid. Hadde eg fått den forklaringen på den 1. Mailen så hadde de nok spart mye frustrasjon for meg og den stakkars kundebehandleren, som nok er ganske overarbeidet denne uken. ja har du lyst å dele dette svaret med deg, eller skal vi alle sende mail til komplett for svar? Var no helst det at det vare en pakke som måtte pakkes manuelt. robotene kan visst ikke ta alt. Så er det mange pakker som må pakkes manuelt er det jo naturlig at det tar lang tid. Så hvis noen har bestilt senere en deg og fått pakken sin, så har den mest sannsynlig gått automatisk Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 4. desember 2016 Del Skrevet 4. desember 2016 Venter fremdeles på tastatur og SSD skal bli sendt fra komplett... bestilte ca 01.00 1 Lenke til kommentar
abr133 Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Da har jeg sannsynligvis bestilt hos Komplett.no for siste gang. Bestilte bærbar PC derfra på Black Friday. Ordren sto med status avventer lenge, så kontaktet dem på chat, henviste til ordrenummer. Fikk beskjed om at de hadde etterslep - så innfant meg med det. Kontaktet kundeservice i går, og får beskjed om at PC'en kommer i slutten av februar. De var visst fri.... Kan ikke vente så lenge. Spurte om de hadde tilsvarende å sende i stedet. Fikk tilbud på en helt annen. Den vil jeg nok ikke ha. Ba om å få en som såvidt jeg kan se er lik den jeg har bestilt. Men den kan jeg ikke få til den prisen jeg hadde bestilt.. Den jeg bestilte er denne: https://www.komplett.no/product/876733 Den jeg fikk tilbud om er denne: https://www.komplett.no/product/899753/ Den har for dårlig byggekvalitet, synes jeg. Jeg ber om denne: https://www.komplett.no/product/898378. Den må jeg betale 7400 for, ikke 5000 som jeg betalte på Black friday. Nei, Komplett. Dette er for dårlig Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 (endret) Hvordan vet du at den har dårligere bygge kvalitet, den du fikk tilbud om. Den du bestilte har dette: Denne varen finnes ikke lenger i vårt sortiment, men kontakt oss gjerne på 33 00 55 00 eller [email protected] så hjelper vi deg finne et alternativt produkt til dette. Endret 6. desember 2016 av Kjetil Lura Lenke til kommentar
Krist81 Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Da har jeg sannsynligvis bestilt hos Komplett.no for siste gang. Bestilte bærbar PC derfra på Black Friday. Ordren sto med status avventer lenge, så kontaktet dem på chat, henviste til ordrenummer. Fikk beskjed om at de hadde etterslep - så innfant meg med det. Kontaktet kundeservice i går, og får beskjed om at PC'en kommer i slutten av februar. De var visst fri.... Kan ikke vente så lenge. Spurte om de hadde tilsvarende å sende i stedet. Fikk tilbud på en helt annen. Den vil jeg nok ikke ha. Ba om å få en som såvidt jeg kan se er lik den jeg har bestilt. Men den kan jeg ikke få til den prisen jeg hadde bestilt.. Den jeg bestilte er denne: https://www.komplett.no/product/876733 Den jeg fikk tilbud om er denne: https://www.komplett.no/product/899753/ Den har for dårlig byggekvalitet, synes jeg. Jeg ber om denne: https://www.komplett.no/product/898378. Den må jeg betale 7400 for, ikke 5000 som jeg betalte på Black friday. Nei, Komplett. Dette er for dårlig Du får tilbud om en nyere, kraftigere, og bedre pc enn du har bestilt... Takker nei... Og henger så ut komplett for dårlig service? At du er skuffet over at den er forsinket kan jeg forstå, men her viser du lite hensyn... Tror nok ikke komplett er så lei seg for at du forsvinner. 2 Lenke til kommentar
abr133 Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Da har jeg sannsynligvis bestilt hos Komplett.no for siste gang. Bestilte bærbar PC derfra på Black Friday. Ordren sto med status avventer lenge, så kontaktet dem på chat, henviste til ordrenummer. Fikk beskjed om at de hadde etterslep - så innfant meg med det. Kontaktet kundeservice i går, og får beskjed om at PC'en kommer i slutten av februar. De var visst fri.... Kan ikke vente så lenge. Spurte om de hadde tilsvarende å sende i stedet. Fikk tilbud på en helt annen. Den vil jeg nok ikke ha. Ba om å få en som såvidt jeg kan se er lik den jeg har bestilt. Men den kan jeg ikke få til den prisen jeg hadde bestilt.. Den jeg bestilte er denne: https://www.komplett.no/product/876733 Den jeg fikk tilbud om er denne: https://www.komplett.no/product/899753/ Den har for dårlig byggekvalitet, synes jeg. Jeg ber om denne: https://www.komplett.no/product/898378. Den må jeg betale 7400 for, ikke 5000 som jeg betalte på Black friday. Nei, Komplett. Dette er for dårlig Du får tilbud om en nyere, kraftigere, og bedre pc enn du har bestilt... Takker nei... Og henger så ut komplett for dårlig service?At du er skuffet over at den er forsinket kan jeg forstå, men her viser du lite hensyn... Tror nok ikke komplett er så lei seg for at du forsvinner. Tror jo heller ikke Komplett er så lei seg - men det er ikke hovedpoenget. Men har nå handla for noen 10 000 der siste årene. Jeg er ikke avhengig av å ha siste skrik, PC skal heller vare. Den jeg hadde bestilt var likevel overkill i forhold til mitt behov. Hvorfor kan de ikke tilby meg en identisk? Jo, fordi den er for dyr. De har en helt identisk på lager også - som er demomodell. Den kan jeg også vurdere - men den har de ikke tilbudt. De tilbyr ikke tilsvarende modell, selv om de har dette. den de tilbyr har ikke optisk leser. Det er også umoderne, men 1 av kriteriene jeg så på ved valg av PC. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Hehe, bare 10k, jeg har over 100k. Så hva er problemet. Du fikk en raskere maskin og du klager og takker nei Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Har du sent det i retur, eller venter du på nye deler. Begge vil ta litt lenger tid enn normalt. BF og jul. Bestilt nytt da alle deler var fra 2011. Edit: Fryktet for at det kunne ta en stund siden jeg bestilte i går, men min ordre ble akkurat oppdatert og behandles nå. Kan ikke klage da. Har du fått delene, og hva kjøpte du Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 har handlet mye på komplett, denne gangen er jeg skuffet, snakket med de idag, og varene fra komplett som var bestilt black friday ble sendt idag, alle varer jeg bestilte var det 50+ på lager... noen andre som kjøpte varer som var på lager som enda ikke er sendt..? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 (endret) Bestilte på fredagen, hentet det første kolliet nå på torsdag. Det andre kolliet hadde de lasta opp på en senere bil, så det kom dagen etterpå. Har aldri venta en hel uke på ting som alle var på lager da jeg bestilte. Håper det ikke gjentar seg. Det var iofs ikke så kritisk at jeg måtte ha det med en gang, men var også litt irriterende å sjekke hver dag og bare se bestillingen stå som "Mottatt" hele tiden. Edit2: Komplett er det snakk om, men forstår at de ikke er den eneste butikken som lå på etterskudd. Endret 6. desember 2016 av Smirnoff Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Har fått alt jeg bestilte fra komplett på Black Friday nå. Lenke til kommentar
abr133 Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Hehe, bare 10k, jeg har over 100k. Så hva er problemet. Du fikk en raskere maskin og du klager og takker nei Noen 10 000 skrev jeg vel... Ka i svarten skal du med en rask maskin hvis den begynner å hangle. Den jeg har bestilt er rask nok, og bedre bygd enn den de tilbyr. Det er kriterier jeg i dette tilfellet rangerer foran det at den er enda raskere. Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Fikk varene fra NetonNet i går. Må si dem har blitt gnien innpakkingen og bobleplast. Nettbrettet mitt lå og slo inni eska da jeg bærte den hjem fra posten. Litt skeptisk var jeg da jeg åpnet eskene, får en si. Lenke til kommentar
abr133 Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Hehe, bare 10k, jeg har over 100k. Så hva er problemet. Du fikk en raskere maskin og du klager og takker nei Noen 10 000 skrev jeg vel... Ka i svarten skal du med en rask maskin hvis den begynner å hangle. Den jeg har bestilt er rask nok, og bedre bygd enn den de tilbyr. Det er kriterier jeg i dette tilfellet rangerer foran det at den er enda raskere. Nå har de forresten ryddet opp... Da blir det OK Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Hehe, bare 10k, jeg har over 100k. Så hva er problemet. Du fikk en raskere maskin og du klager og takker nei Noen 10 000 skrev jeg vel... Ka i svarten skal du med en rask maskin hvis den begynner å hangle. Den jeg har bestilt er rask nok, og bedre bygd enn den de tilbyr. Det er kriterier jeg i dette tilfellet rangerer foran det at den er enda raskere. Nå har de forresten ryddet opp... Da blir det OK Kan du forklare hva de har ryddet oppi. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 bestilte 23:54 BF. Fikk pakkesporing idag. Komplett. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Komplett Ubrukelig, står i stil med resten av varemerkene deres (2 ord i navnene) Lenke til kommentar
abr133 Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Hehe, bare 10k, jeg har over 100k. Så hva er problemet. Du fikk en raskere maskin og du klager og takker nei Noen 10 000 skrev jeg vel... Ka i svarten skal du med en rask maskin hvis den begynner å hangle. Den jeg har bestilt er rask nok, og bedre bygd enn den de tilbyr. Det er kriterier jeg i dette tilfellet rangerer foran det at den er enda raskere.Nå har de forresten ryddet opp... Da blir det OK Kan du forklare hva de har ryddet oppi. Får tilsvarende (samme type, samme specs, men ørlite diff. på modellbetegnelsen) PC som den jeg bestilte til den prisen jeg bestilte på Black Friday. Dette nektet dem meg først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg