Gå til innhold

Venter du fortsatt på Black Friday-bestillingen?


Anbefalte innlegg

Jeg la inn min bestilling hos Komplett rundt 01:30, natt til fredag. Fikk den i går. (PostNord)

 

Senere samme dag, rundt klokken 13:00-14:00 la jeg inn en bestilling hos CDON, fremdeles ikke kommet fram. Ligger i Oslo med status "under transport til terminal".. forventet levering 06.12, javel... benytter Bring hest for å levere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lurer på hvilken rekkefølge komplett behandlet ordrene i. Jeg og 3 venner la inn ordre på helt ulike tidspunkter. 5-6 timers mellomrom. Min venn fikk den på Tirsdag, jeg fikk idag og han som la inn ordren 11 timer før sistemann er ikke behandlet enda. Alt er på lager.

Lenke til kommentar

Jeg er vanligvis ganske forståelsesfull og bryr meg ikke om en pakke kommer et par dager før eller senere, men denne gangen kjenner jeg at jeg blir irritert.

 

Ikke bare har det gått en uke siden bestillingen uten at det har skjedd noe, men "Forventet levering" har vært på "Om 1 dag" hele denne perioden. De har heller ikke funnet det nødvendig å informere kundene sine om de store forsinkelsene, men velger i stedet å late som ingenting og håpe det beste. Å ha forsinkelser er en ting, men man kan i det minste forklare/unnskylde seg slik at folk vet hvorfor de ikke får pakkene sine.

 

På facebook har de flere ganger sagt at de regner med å få ut alle BF-ordrene "i løpet av dagen" i tillegg til de vanlige standardsvarene. Dette sa de tre dager på rad, og nå leser jeg på Tek at de regner med at det tar enda "et par dager", noe som får meg til å mistenke at de bevisst lyver folk i trynet for å roe dem ned.

 

At de i tillegg prioriterer ordre som har kommet inn etter Black Friday (de som ikke kan avspises med "grunnet stor pågang etc etc.") har fått begeret til å renne over for min del.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Bestilt fra Både Komplett, Netonnet og Dustin. Fått alt for 1-2 dager siden bortsettfra komplett. Har prøvd å kontakte dem, men får ikke noe annet enn standardiserte svar. Noe som jeg synes er dårlig, er ikke første gang jeg har dårlig erfaring med kundeservicen til komplett...

Lenke til kommentar

Var en av dem som gikk amok på black friday med mange bestillinger. Med komplett har jeg fått levert ca halvparten. Sonos sub er restet til 15., men playbar er på lager. Fikk beskjed at dersom jeg ønsker playbar må jeg slette den fra bestilling (mister rabatt) - og bestille den på nytt, så er jo ikke så lysten på det. Det virker som de fleste sliter med denne type problemstilling.

 

Den største fadesen rundt black friday går definitivt til Hifi-klubben og deres nyskapende kø-system :)

Mange prøver å skape inntrykk av eksklusitivitet eller knapphet, men å skape kø-system i nettbutikk håper jeg ingen andre tar etter. Spesielt ettersom konkurrentene tilbyr identiske produkter til samme pris. Hifi-klubben hevder at dette var ment for at serveren ikke skulle bukke under. Mon tro. Syns det skjedde litt for tidlig på kvelden til at det virker sannsynlig.

Lenke til kommentar

Lefdal skulle levere tv'en min 7/12. Men så ble den forsinket og kommer ikke før 20/12. Kanskje jeg skal be dem om å pakke den inn i julepapir som kompensasjon? :p

Vær forsiktig med hva du ber om. Er mye asberger i den bedriften, så om du ber om gavepapir så kan det hende du ikke får pakken før over nyttår... :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...