fjarle Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Det meldes om store forsinkelser, men det er bedring i sikte.Venter du fortsatt på Black Friday-bestillingen? Lenke til kommentar
Wibla Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Dustin har visst hatt lagertelling, så de hadde også forsinkelser i tillegg til stor ordreinngang. Vet ikke hvor gjennomtenkt det er å ha lagertelling akkurat rundt black friday, men jau. 4 Lenke til kommentar
sUpErSoKk- Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Bestilte noe ifra komplett rett over midnatt til black friday, for å se om varen kom på salg eller ikke. Noe den ikke gjorde så bestilte likevell. Dette var den 25. De har ennå ikke greid å sende varen (1 des). Dette er for dårlig.. 2 Lenke til kommentar
kskjon Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Jeg var i kontakt med Elkjøp i dag ang. en ordre jeg la inn på fredag som Posten sier fortsatt ikke er mottatt hos de. Elkjøp skylder på at Posten ikke har rukket å mottaksscanne den enda, selv om den visstnok er sendt fra Elkjøp. Elkjøp sier den var sendt mandag. Jeg aner ikke om det er sant, eller om det er en unnskyldning som Elkjøp bruker 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Fikk min i dag. Blei scanna inn på posten på mandag. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Fikk pakken min frå Lefdal etter 4 virkedagar. I pakken låg dessverre ei kaffimaskin i staden for Fidelio X2 4 Lenke til kommentar
VinceK Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 (endret) Merkelig hvor forskjellig det er for folk. Jeg fikk pakken fra lefdal etter 2 virkedager, bestilte på torsdag fikk på mandag. Bestilte også et par ting på nettbutikken til Expert, de ankom butikken så jeg kunne hente de i går, bestilte de på fredag. De har oppgitt 3-7 dager som ventetid. Så er godt fornøyd. Edit: Fikk også blu rays filmene jeg bestilte fra CDON etter 2-3 dager. Endret 1. desember 2016 av VinceK Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 (endret) Enda bedre jeg bestilte noen varer kl 01.00 ca og enda flere rundt 08.00 på morningen. Den jeg bestilte 08 på morningen er den som har kommet fram... den som jeg bestilte 01 er ikke sendt engang ;-/ edit: alle varene var på lager. Endret 1. desember 2016 av Lixxon Lenke til kommentar
agnard Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Fikk pakke fra både komplett og expert (hent i butikk) idag Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Pakke en av flere fra CDON fikk jeg på tirsdag, så ikke dårlig leveringstid det når det er såpass mye pågang Lenke til kommentar
kremt Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Mange som er misfornøyd med Komplett nå hvertfall. Nesten en uke, og fortsatt åpen ordre. 1 Lenke til kommentar
mark Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 (endret) Bestilt 25/11/2016 00:00 Ordre sist oppdatert 01/12/2016 19:39 endelig under "behandling" men fy f*** for en tid! så spørs det hva behandling betyr hos komplett.... vil forøvrig også nevne noe suspekt. Jeg ringte til komplett igår, for å purre. Gjikk greit nok det, raskt svar og forventet standarisert svar. Men, i begynnelsen kom det en ferdig opplest beskjed, om att etter min samtale ville jeg bli oppringt for en brukerundersøkelse. Jeg tenkte: fint, da kan jeg jo gi min mening. Men etter samtalen min, hvor jeg uttrykte min misnøye, saklig, ble jeg aldri oppring for noen brukerundersøkelse. De ringer vel ikke opp til folk som de vet er misfornøyde, da får de jo lav score!! Endret 1. desember 2016 av mark 1 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Bestilte noen headset fra Singapore mandag kveld på CyberMonday. De ble levert på døra i dag. Var ikke kjempetilbud, men ting jeg hadde lurt på å kjøpe uansett. Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Noen som vet om det er etterslep hos netonnet? Lenke til kommentar
Sinnasmurf2 Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 La inn en bestilling klokken 13:26 og en 13:48. Den siste bestillingen kom like over helgen, men den første er ikke gjort noe med enda. Satser på det ordner seg etterhvert, og regner med kundesenteret har nok å gjøre på om ikke jeg skal mase i tillegg Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Noen som vet om det er etterslep hos netonnet? Pakken derfra ankom postkontor Mandag kveld, men kanskje jeg bare var heldig Lenke til kommentar
bbios Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Ingen som sliter med CDON og leveringstid? Fortsatt ik sendt og d har gått 6 dager siden bestilling.. 1 Lenke til kommentar
Dr.Johnsen Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Bestilte fra komplett fredags kveld . henta mandag morgen . måtte ha mer bestilte på onsdag morgen, henta torsdag klokka tolv på postkontoret Syns dem har helt grei fart jeg Lenke til kommentar
GaymerGRILL Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Bestilt 25/11/2016 00:00 Ordre sist oppdatert 01/12/2016 19:39 endelig under "behandling" men fy f*** for en tid! så spørs det hva behandling betyr hos komplett.... vil forøvrig også nevne noe suspekt. Jeg ringte til komplett igår, for å purre. Gjikk greit nok det, raskt svar og forventet standarisert svar. Men, i begynnelsen kom det en ferdig opplest beskjed, om att etter min samtale ville jeg bli oppringt for en brukerundersøkelse. Jeg tenkte: fint, da kan jeg jo gi min mening. Men etter samtalen min, hvor jeg uttrykte min misnøye, saklig, ble jeg aldri oppring for noen brukerundersøkelse. De ringer vel ikke opp til folk som de vet er misfornøyde, da får de jo lav score!! Tok ca 3 timer å behandle ordren min ferdig. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Bestilte fra komplett fredags kveld . henta mandag morgen . måtte ha mer bestilte på onsdag morgen, henta torsdag klokka tolv på postkontoret Syns dem har helt grei fart jeg Problemet er nok at de har snudd lista på hodet og at de prioriterer de som ikke bestilte på BF Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg