Arodem Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 GOG.com gir bort BioWares rollespill med utvidelser, men du må være kjapp.Nå kan du skaffe deg hele Neverwinter Nights gratis 1 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Selv om jeg har spillet og expansions i hylla er det alltids kjekt å ha en nedlastbar versjon, så stor takk til GOG 3 Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Nok en gang digger man GOG! Lenke til kommentar
Chiraen Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Beste spillet jeg har spilt! Her er det bare å slå til! Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Dette spillet er et must for folk som liker rpg. 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Mon tro om laptopen min klarer å drive dette spillet? Core i3 @1,9Ghz og Intel HD 4400. Lenke til kommentar
TMfrantic Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Ah gode minner. Et fantastisk spill. Fra tiden før EA fikk klørne i Bioware. Lenke til kommentar
Leftie Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Takk for tipset, gamer.no! Da blir det nok enda en gjennomføring med favorittklassen min: Monk Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Vet ikke hva slags tilbud dette er, men nå kan man få Shadow Warrior Classic Complete gratis også: https://www.gog.com/game/shadow_warrior_complete Lenke til kommentar
Eldrach Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Mon tro om laptopen min klarer å drive dette spillet? Core i3 @1,9Ghz og Intel HD 4400. Cpu er ikke så viktig, tror HD 4400 skal klare å kjøre det greit. Skal sies at Intels skjermkort er veldig dårlige, men vi snakker ikke akkurat om et grafikkmonster her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå