GRendal Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 hallo har forumet gått totalt av hengselene. Jeg skjønner ikke at noen av dere lar mannen gå og kjøpe et 9200se kort? det kortet er sammen med fx5200 utvilsomt det dårligste kortet på markedet. Til du som skal ha nytt kort: Tror du at bare fordi kortene er "nye" på markedet så "må de da være ålreite". dette er helt feil. Du kan sammenligne de kortene med et Radeon 7500 kort eller et Geforce 2 kort. at de i det hele tatt støtter dx9 skjønner jeg ikke, hva er vitsen de klarer ikke å kjøre de spillene uansett. Disse skjermkortene er laget for kontorapplikasjoner, de er ikke ment for spill. hvis du i det hele tatt skal ha LITT glede av kortet ditt så kjøper du et Geforce 4 kort demobrukt. for å illustrere en forskjell så tipper jeg fx5200 & 9200se yter 3000-4000 i 3dmark01. et geforce4 ti4200 yter til sammenligning 10000 hvis du er heldig ( +\-) kan jeg anbefale dette: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...=5&GrpID=6&s=pl kan selvfølgelig ikke hindre deg i å kjøpe et 9200se kort, men merk mine ord: du VIL angre :\ Axel, OUT Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 sjekk og lagersalget til psdata.no, mange brae tilbuder der og! Lenke til kommentar
Gabba Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Kjøpte et Radeon 7500 til broren min for ca. et år siden. Det funker og han får ok grafikk i selv de nyeste spillene. Hvorfor ikke kjøpet et gammelt men godt skjermkort i stede for et nytt elendig? Jeg hadde mitt Kyro 2 inntill nylig og det funka fortsatt, (EAs nye spill slutta jo å støtte kyro 2 for ca. ett år siden, men uten om EA så funka det greitt) Og Kyro 2 er gammelt. Eldgammelt. Lenke til kommentar
Petitzo Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Jeg må bare si meg helt enig i at det ville ha vært idiotisk å kjøpt et Ati 9200kort ! Hvis det hadde vært snakk om en kontor pc ville jeg nesten foretrykket mitt gamle kyro 2 kort. Det er bedre på 2d og bildebehandling... Et Radeon 7500 vil gi deg mye bedre ytelse og kvalitet ! Dessuten er det ikke fullstendig ribbet for ekstrafunksjoner og støtte... Lenke til kommentar
Star Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 https://prisguiden.no/produkt/4396 Lenke til kommentar
alkazelters Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 Til de som synes jeg er dum: Jeg har solgt en del brukt utstyr til en kompis som skal oppgradere pcen. Hovedkort Msi KT4V, Minne apacer 512 mb 2700, psu chieftec 300w, cpu amd athlon xp2100 og en liten kjøler. Dette for tolv hundre kroner. Pcen han hadde fra før var pentium 3 @ 400mhz, 128 mb 100sdram, et så gammelt skjermkort at det ikke passet i det nye hovedkortets agp slot.Meningen var at han skulle bruke dette skjermkortet, men da vi fant ut at dette ikke passet måtte vi finne oss et. Med tanke på at denne maskinen da totalt kommer på 1700 kroner, må jeg da si at det er en billig oppgradering. Og det finnes desverre ikke flere penger å bruke til dette prosjektet! Tenk dere alt han nå kan spille som han ikke kunne spille før oppgraderingen!! Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Disse skjermkortene er laget for kontorapplikasjoner, de er ikke ment for spill. hvis du i det hele tatt skal ha LITT glede av kortet ditt så kjøper du et Geforce 4 kort demobrukt. for å illustrere en forskjell så tipper jeg fx5200 & 9200se yter 3000-4000 i 3dmark01. et geforce4 ti4200 yter til sammenligning 10000 hvis du er heldig ( +\-) kan jeg anbefale dette: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...=5&GrpID=6&s=pl kan selvfølgelig ikke hindre deg i å kjøpe et 9200se kort, men merk mine ord: du VIL angre :\ Axel, OUT Det har du Helt Rett i! Har en bekjent som har Raedon 9200se og det er Helt Håpløst i 3D Marks! Han fikk 3700 poeng i 3d Mark 2001se, Med AMD xp2200 256mb ram. Raedon 9200se. og det er jo ikke akkurat bra... Det kan du kansje Klare med Abit nf7-m sitt innebugde skjermkort??? Det er Så VELDIG mye smartere pris/ytelses valg og kjøpe R9600 pro! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå