Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Får ikke signal til TV gjennom USB-C adapter

Anbefalte innlegg

Har kjøpt meg en Lenovo Yoga 900. Denne har dessverre ikke HDMI utgang, men den har USB-C. Kjøpte meg derfor et USB-C adapter og siden det koster skjorta i Norge så kjøpte jeg et fra Kina på Ebay. Får rett og slett ikke signal til TV'en når jeg prøver å koble til. PC'en finner heller ikke ut at jeg har koblet til en ekstra skjerm. 

Er det noen triks i Windows jeg må gjøre eller er det rett og slett ikke brukenes det eg kjøpte på Ebay fra Kina?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så vidt jeg vet trenger du displaylink adapter, og installere programvare som følger med.

Det er eneste måten som jeg vet funger å få bilde\lyd fra usb.

Apple har vel thunderbolt\usb 3.1 og displayport et annet system.

Greit å nevne adapteret du kjøpte?

Lenke til kommentar

Så vidt jeg vet trenger du displaylink adapter, og installere programvare som følger med.

Det er eneste måten som jeg vet funger å få bilde\lyd fra usb.

Apple har vel thunderbolt\usb 3.1 og displayport et annet system.

Greit å nevne adapteret du kjøpte?

Adapteret er med HMDI utgang. 

Er dette jeg kjøpte: http://www.ebay.com/itm/New-Type-C-USB-3-1-to-USB-C-4K-HDMI-USB3-0-Adapter-3-in-1-Hub-For-Apple-Macbook-/391546727395?hash=item5b2a00ebe3:g:RGQAAOSwXeJYKnEW

Lenke til kommentar

Men trenger ikke å si den hadde ikke fungert om det ikke fantest programvare som gjør det mulig.

Only Compatible with MacBook!

Det var ikke akkurat den jeg kjøpte pga. den jeg har kjøpt ikke ligger på Ebay lenger. Linket kun til den jeg gjorde pga. bildet var likt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...