torbjornhb Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Hei. Den siste tiden har ikke iphonen min klart å oppdatere apper fra AppStore. Når jeg trykker på oppdater så begynner den å laste ned, men så stopper det raskt opp og går tilbake til "oppdater-ikonet". Er det andre som har vært borti liknende? Har for øvrig iPhone 7 med neste programvare. Ikke beta. Lenke til kommentar
eiks Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Hei. Den siste tiden har ikke iphonen min klart å oppdatere apper fra AppStore. Når jeg trykker på oppdater så begynner den å laste ned, men så stopper det raskt opp og går tilbake til "oppdater-ikonet". Er det andre som har vært borti liknende? Har for øvrig iPhone 7 med neste programvare. Ikke beta. Har samme problemet på ipad 2. Og sånn har det alltid vært. Har ikke hatt problemet på iphone 6 eller 7. Lenke til kommentar
zebrazett Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Dette problemet kan dukke opp i tide og utide. Har du problemer med å laste ned nye apper? Forsøk evnt. å laste ned en gratisapp du kan slette igjen for å se. Ville logget inn og ut av app store (i innstillinger>iTunes & App Store, trykk på e-posten din så skal valget om å logge ut komme opp). Samme problemet på annet nettverk? F.eks. både på wi-fi og på mobilnettverk? Forsøkt å evnt. slette en av appene du ikke får oppdatert og lastet ned på nytt? Masse morsomt man kan prøve her. Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 1. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2016 Dette problemet kan dukke opp i tide og utide. Har du problemer med å laste ned nye apper? Forsøk evnt. å laste ned en gratisapp du kan slette igjen for å se. Ville logget inn og ut av app store (i innstillinger>iTunes & App Store, trykk på e-posten din så skal valget om å logge ut komme opp). Samme problemet på annet nettverk? F.eks. både på wi-fi og på mobilnettverk? Forsøkt å evnt. slette en av appene du ikke får oppdatert og lastet ned på nytt? Masse morsomt man kan prøve her. Hjertelig takk @zebrazett . Logget ut og inn igjen, slettet cache og nå funker det . Herlig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå