Gå til innhold

Problemer med å oppdatere applikasjoner fra AppStore

Anbefalte innlegg

Hei.

Den siste tiden har ikke iphonen min klart å oppdatere apper fra AppStore. Når jeg trykker på oppdater så begynner den å laste ned, men så stopper det raskt opp og går tilbake til "oppdater-ikonet". Er det andre som har vært borti liknende? Har for øvrig iPhone 7 med neste programvare. Ikke beta.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

Den siste tiden har ikke iphonen min klart å oppdatere apper fra AppStore. Når jeg trykker på oppdater så begynner den å laste ned, men så stopper det raskt opp og går tilbake til "oppdater-ikonet". Er det andre som har vært borti liknende? Har for øvrig iPhone 7 med neste programvare. Ikke beta.

Har samme problemet på ipad 2. Og sånn har det alltid vært. Har ikke hatt problemet på iphone 6 eller 7.

Lenke til kommentar

Dette problemet kan dukke opp i tide og utide. 

Har du problemer med å laste ned nye apper? Forsøk evnt. å laste ned en gratisapp du kan slette igjen for å se.

Ville logget inn og ut av app store (i innstillinger>iTunes & App Store, trykk på e-posten din så skal valget om å logge ut komme opp).

Samme problemet på annet nettverk? F.eks. både på wi-fi og på mobilnettverk?

Forsøkt å evnt. slette en av appene du ikke får oppdatert og lastet ned på nytt?

Masse morsomt man kan prøve her.

Lenke til kommentar

Dette problemet kan dukke opp i tide og utide. 

Har du problemer med å laste ned nye apper? Forsøk evnt. å laste ned en gratisapp du kan slette igjen for å se.

Ville logget inn og ut av app store (i innstillinger>iTunes & App Store, trykk på e-posten din så skal valget om å logge ut komme opp).

Samme problemet på annet nettverk? F.eks. både på wi-fi og på mobilnettverk?

Forsøkt å evnt. slette en av appene du ikke får oppdatert og lastet ned på nytt?

Masse morsomt man kan prøve her.

Hjertelig takk @zebrazett :).

Logget ut og inn igjen, slettet cache og nå funker det :). Herlig!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...