Redaksjonen. Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Kan installeres på en time.Denne gjør vogntoget om til en hybridbil Lenke til kommentar
Xantippe Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 "Selv mener de at systemet kunne redusert CO2-utslippet til hele USA med to prosent, dersom alle semitrailere var utstyrt med det." Problemet er at republikanere generelt er _motstandere_ av miljøvern, og narsissisten Donald Trump mener det er Kina som står bak "bløffen" om klimaendringer for å ødelegge økonomien til USA. (Gudbedre) - The difference between stupidity and genius is that genius has its limits. - Albert Einstein Lenke til kommentar
Benny Flaggstang Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Problemet er at republikanere generelt er _motstandere_ av miljøvern, og narsissisten Donald Trump mener det er Kina som står bak "bløffen" om klimaendringer for å ødelegge økonomien til USA. (Gudbedre) Hva har republikanerne og Donald Trump med saken å gjøre? Om man kan spare store summer på systemet er det kapitalismen som regjerer. Miljøaspektet ved det hele blir kun en underordnet, men heldig bieffekt. Hva Trump og andre skulle mene om miljø blir da irrelevant. 1 Lenke til kommentar
Tor C Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Systemet veier bare 220 kg? Dette må da være en regne eller oversettelsesfeil? Ser man på bildene er det helt åpenbart at dette ikke veier bare 220 kg. Mulig at det skal være 220 kg MER enn konvensjonelt oppsett? Da er man iallefall innenfor noe som er mulig. 300 hk motor veier en del, og med styresystemer osv blir det ikke mange kiloene igjen til batteripakken. 1 Lenke til kommentar
Halvor Sølvberg- the MOV Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 (endret) Systemet veier bare 220 kg? Dette må da være en regne eller oversettelsesfeil? Ser man på bildene er det helt åpenbart at dette ikke veier bare 220 kg. Mulig at det skal være 220 kg MER enn konvensjonelt oppsett? Da er man iallefall innenfor noe som er mulig. 300 hk motor veier en del, og med styresystemer osv blir det ikke mange kiloene igjen til batteripakken. Mulig bildet er mest representativt for et nybygg, og viser en kort demo utgave/ tømmerbil "dolly".På eksisterendes blir det jo å skifte en aksel, eller bolte det på rammen med eget oppheng. Motor og batteri kommer i tilleg, det står i teksten. Er bare å Google, for nu eksisterer det mange typer drivliner til elektrifisering, og det meste kan modifiseres. Ta den gamle "Telma" oppsettet, hva kan ikkje den bli med H/L veksel ad 1:3 planetgear i bakaksel. Endret 3. desember 2016 av Halvor Sølvberg- the MOV Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå