Roar Kneppen Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Fotgjengerovergang. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Dette ble jo bra for å være skutt gjennom frontruta. Man må ta hensyn til fotgjengerne selv om feltet ikke er merket:-) Jobbet en del i TIFF tidligere, men i dag bruker jeg bare RAW og JPEG og kun LR. Kvelden har gått med til å følge med Magnus. På dagen har jeg vært på senioruniversitetet og hørt på professor Ole Moen fortelle om USA. Ha en fin og produktiv dag i morgen. Jeg drar snart til varmere strøk, men ikke så langt som Goa. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Her står vi nu i flokk og rad .... artig bilde mvh Torhild Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Artig gjeng Men jeg hadde nok kosta på meg å klona bort steinen som ligger i vegen. (Eller hva det nå kan være..) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 En artig og bestemt gjeng , har de først bestemt seg så krysser de veien uansett hva som kommer . På Nesttun utenfor Bergen bruker andemor fotgjengerfeltet til å lose ungene trygt over veien .bare synd jeg ikke har bilde av det . Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg