fjarle Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Vinn en heftig toppmobil med tilbehør.KONKURRANSE: Aller første luke i Teks julekalender er åpnet Lenke til kommentar
Musty Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Konkurransen ble avsluttet to. 01. des. 00:00. Og jeg kan ikke svare... 1 Lenke til kommentar
j0achim Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Var da virkelig litt tidelig å stenge konkuransen før den ble lagt ut, burde det ikke være 1 desember 23:59 i stedet? 1 Lenke til kommentar
maedox Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Som vanlig er det bare ett felt for adresse. Det ville kostet dere så lite å legge til felter for postnummer og by, samtidig som UX ville blitt tusen ganger bedre. Chrome klarer bare ikke å skjønne at den skal fylle alt i ett felt. Plz fix. 8 Lenke til kommentar
Kemas Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 og hvorfor i alle dager får jeg at epostadressen min er allerede med i trekningen når jeg ikke har svart før? Lenke til kommentar
TStensland Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Ja takk, ser frem til å endelig vinne i denne kalenderen i år ;-) Lenke til kommentar
maedox Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Som vanlig er det bare ett felt for adresse. Det ville kostet dere så lite å legge til felter for postnummer og by, samtidig som UX ville blitt tusen ganger bedre. Chrome klarer bare ikke å skjønne at den skal fylle alt i ett felt. Plz fix. De fiksa det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå