Spillredaksjonen Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Vinn en tur til Helvete!KONKURRANSE: Årets første adventsluke er åpnet Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 God start på kalenderen. Gleder meg til de neste ukene! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Stiller som vanlig! Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 (endret) Er denne adventskalenderen hentet fra helvette også, siden den er alt for vanskelig? Jeg må ta en vill gjetning pga jeg vet rett og slett ikke. Endret 1. desember 2016 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Vi får prøve i år igjen. Lykke til alle sammen! Lenke til kommentar
CynicalDuck Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Er denne adventskalenderen hentet fra helvette også, siden den er alt for vanskelig? Jeg må ta en vill gjetning pga jeg vet rett og slett ikke. Du finner det om du googler! Tips: Google alternativene. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Er denne adventskalenderen hentet fra helvette også, siden den er alt for vanskelig? Jeg må ta en vill gjetning pga jeg vet rett og slett ikke. Du finner det om du googler! Tips: Google alternativene. Jeg er en av dem som ikke ønsker å jukse. Lenke til kommentar
SynT Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Hopper over denne siden det ikkje er PC versjon, lykke til PS spillere 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå