oleskroller Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Virker som man her har sett seg litt blind på skjermen... Lenke til kommentar
Peacock Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Så hvordan er det å kjøpe denne fra f.eks. Dx.com? Bryr meg ikke så mye om jeg får menyer på norsk. Engelsk funker fint det! Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 (endret) Beste mobil på markedet - perfekt størrelse - Huawei MediaPad M2 8" nettbrett 32 GB LTE (gull)kr. 3 487,- på Elkjop.no1. Kjapt nok kamera til action-bilder på racingbanen2. Stor nok skjerm til å kjøre Photoshop Express bildebehandling3. Beste Mediasenter i bilen.4. Bedre lyd enn iPhone, Samsung, Lumia, Sony osv.5. Bedre batteritid enn alle6. Et komplett multimediadatasenter for håndholdt bruk7. Elegant trafikksikkerhet - Huawei TalkBand B2 Smart Bracelet - Golden8. Utrolig effektiv glassoverflate som presisjonsmusematte for Anywhere MX Hvis noen ønsker real-time test av en mobil de mener er bedre enn denne så tar jeg gjerne utfordringen - hit me http://www.youtube.com/watch?v=37fIJzBwwuE Endret 6. desember 2016 av flageborg 1 Lenke til kommentar
karbon8 Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Bare synd den kjører Android. Lenke til kommentar
rawilliam Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Dette må da være den letteste 10 av 10 Tek noensinne har gitt ut. Minus som har tatt andre telefoner ned til 7 av 10 er ubetydelige her fordi: skjerm. Det er så tynt som det kan bli. Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 Så hvordan er det å kjøpe denne fra f.eks. Dx.com? Bryr meg ikke så mye om jeg får menyer på norsk. Engelsk funker fint det! I grunn veldig lett. Legg i handlekurven og betal med Paypal (hvis du har det) og vent 2-4 uker på varen. Veldig trygg butikk å handle fra. Men av 2 grunner ville jeg selv ikke ha gjort det. * Du mister de gode rettighetene vi har som forbrukere på elektronikk kjøpt innenlands og nr. 2 - Du må betale norsk moms (25%) når den kommer inn i landet. Men som jeg har nevnt tidligere i denne tråden så er det 2000,- (ca.) spart å kjøpe den rett fra dx.com Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 Så hvordan er det å kjøpe denne fra f.eks. Dx.com? Bryr meg ikke så mye om jeg får menyer på norsk. Engelsk funker fint det! I grunn veldig lett. Legg i handlekurven og betal med Paypal (hvis du har det) og vent 2-4 uker på varen. Veldig trygg butikk å handle fra. Men av 2 grunner ville jeg selv ikke ha gjort det. * Du mister de gode rettighetene vi har som forbrukere på elektronikk kjøpt innenlands og nr. 2 - Du må betale norsk moms (25%) når den kommer inn i landet. Men som jeg har nevnt tidligere i denne tråden så er det 2000,- (ca.) spart å kjøpe den rett fra dx.com Hvordan sparer du 2000,-? Den koster 8399,- fra dx.com (og enda mer fra DX EU)? Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 8. desember 2016 Del Skrevet 8. desember 2016 Så hvordan er det å kjøpe denne fra f.eks. Dx.com? Bryr meg ikke så mye om jeg får menyer på norsk. Engelsk funker fint det! I grunn veldig lett. Legg i handlekurven og betal med Paypal (hvis du har det) og vent 2-4 uker på varen. Veldig trygg butikk å handle fra. Men av 2 grunner ville jeg selv ikke ha gjort det. * Du mister de gode rettighetene vi har som forbrukere på elektronikk kjøpt innenlands og nr. 2 - Du må betale norsk moms (25%) når den kommer inn i landet. Men som jeg har nevnt tidligere i denne tråden så er det 2000,- (ca.) spart å kjøpe den rett fra dx.com Hvordan sparer du 2000,-? Den koster 8399,- fra dx.com (og enda mer fra DX EU)? Liten rettelse på meg selv: Den koster 9000,- på www.iwill.no, men den var på 11 000,- nylig. Bare jeg som ikke husket at den var satt ned. Koster 7510 på www.dx.com btw. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. desember 2016 Del Skrevet 8. desember 2016 Og da kommer vel frakt + avgifter i tillegg regner jeg med. Lenke til kommentar
Repsils Skrevet 8. desember 2016 Del Skrevet 8. desember 2016 Så dere gir 10/10 til en mobil dere gir 5 svakheter? Hvis du finner DEN strøkne snuppa på byen 10/10, får hu med deg hjem og det viser seg at hu er et rasshøl, er det fortsatt 10/10? Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 Og da kommer vel frakt + avgifter i tillegg regner jeg med. Hos www.dx.com er frakten gratis, også fra den europeiske siden hvis ordren er over $30. Men uansett så må 25% moms regnes med når varen kommer inn i landet + fortollingsgebyr. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 Så da er du på 9387,- +fortollingsgebyr, så fort rundt 9500,- Ikke akkurat det jeg vil kalle billig.Spesielt med tanke på at den koster 3499 kinesiske yen, eller 4300,- +mva = 5375,- fra mi.com. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 10. desember 2016 Del Skrevet 10. desember 2016 Ifølge denne testen fra YouTube, har denne telefonen et omtrent ubrukelig kamera: https://www.youtube.com/watch?v=QYmrmmrIeqQ Lenke til kommentar
Peacock Skrevet 13. desember 2016 Del Skrevet 13. desember 2016 Fant den til ca 6650kr på ebay med 40$ i dhl frakt(hjem på 6-8 dager). Selgere på ebay er også greie med å justere verdi på pakke hehe! Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 Fant den til ca 6650kr på ebay med 40$ i dhl frakt(hjem på 6-8 dager). Selgere på ebay er også greie med å justere verdi på pakke hehe! Lurt. DHL er veldig "rause" med å legge til moms- og fortollingsgebyr. Lenke til kommentar
ComaJim Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 .... Men: hvorfor skal folk stresse med å kjøpe telefoner fra utlandet, med begrenset funksjonalitet, når det norske markedet flyter over av Androider der alt virker, og du får fulle forbrukerrettigheter? Fordi det flyter ikke over av telefoner som har stor skjerm som denne på 6,44" Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 16. desember 2016 Del Skrevet 16. desember 2016 .... Men: hvorfor skal folk stresse med å kjøpe telefoner fra utlandet, med begrenset funksjonalitet, når det norske markedet flyter over av Androider der alt virker, og du får fulle forbrukerrettigheter? Fordi det flyter ikke over av telefoner som har stor skjerm som denne på 6,44" Helt riktig. Den siste som kom til Norge i denne størrelsen var Sony Ericsson Xperia Z Ultra, hvis jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar
Dovakin Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 Er denne med eller uten den kinesiske spiongramvaren som sender all informasjon til kinesiske servere? Den fulgte med på alle Xiaomi og Huwahei telefoner tidligere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 Meningsløst å bruke så mye penger på en telefon som ikke støtter 4G800. Noen ganger virker Xiaomi fanbois enda mindre seriøse enn Apple fanbois. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 DRømmetelefonen! Helt riktig karakter, denne vill jeg gitt 12/10 hvis den var vanntett, hadde bedre kamera og ett fungerende 800 MHz 4G :-) Du har da gitt den karakter 8 av 10 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg