Malmern Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 (endret) Kan CCA brukes til å streame Spotify sanger som er lagret lokalt? Viss ikke, finnes det noe annet produkt jeg kan kjøpe som gjør dette? Endret 30. november 2016 av Malmern Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 7. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2016 Er det virkelig ingen som har prøvd? Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 Jeg kan prøve litt senere om jeg husker det! 1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 Det går ikke, iallefall ikke de sangene jeg har lagret lokalt på telefon og prøvd å sende fra Spotify. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 18. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2016 Det går ikke, iallefall ikke de sangene jeg har lagret lokalt på telefon og prøvd å sende fra Spotify. Det var dumt, da blir det å lete etter ett alternativt produkt som har egenskapene jeg er på jakt etter, da dette skal benyttes på ei hytte med svært dårlig dekning (EDGE er luksus). Blåtann kan til nød brukes, men noe som støtter streaming av Spotify offline innhold via WIFI hadde vært gull. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Off topic, men hva er greia med chromecast audio kontra en vanlig chromecast? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Chromecast audio kan du koble rett i et stereoanlegg og dermed strømme lyd til hvilket som helst anlegg. Vanlig Chromecast har HDMI og kobles følgelig rett i tv/projektor/whatever. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå