Manlulu Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Hvilke sider bruker dere til å følge med på hvordan det går med aksjene deres, og hva er viktig for dere når det kommer til en slik side? Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 (endret) Liker http://www.topyields.nl ikke for å se på aksjene mine, men for å få en rask oversikt over aksjer og utbytte. Banken min har faktisk en bra side for aksjer, med mye bra informasjon. Bloomberg businessweek var bra tidligere, men er nå søppel på grunn av endring til et elendig grensesnitt og minimering av informasjon. Boerse-frankfurt.de var bedre før, men har fortsatt bra informasjon om iallefall Europeiske aksjer, ofte også Amerikanske. Men de har også gått for den dårlige minimalistiske taktikken, noe som har redusert grensesnittet og tilgjengelig informasjon i forhold til tildigere. Så, du kan vel egentlig si for min del at mye detaljer informasjon i enkel oversikt er viktig for min del, og at grensesnittet fungerer og ikke kun forsøker å være minimalistisk eller tilpasset primitive grensesnitt som mobiler og pads. Endret 30. november 2016 av zeebra 1 Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 30. november 2016 Forfatter Del Skrevet 30. november 2016 Takk for tipsene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå