Rolf Kristensen Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Ett år har gått Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Hei Rolf. Fin dokumentasjon og kanske Skybert hvær med der? Ja det skjer store forandringer på mange plasser og mye av det gamle går tapt. Ikke alltid til det bedre M v h Leif Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Greit å ha bilder for etter en stund husker man ikke hvordan det så ut tidligere vet jeg fra mitt eget nabolag. Foreslår 8 mm kutt nede for å få diagonalene mellom kortside og langside som jo er en av mine kjepphester. Roar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 3. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2016 Hei Rolf. Fin dokumentasjon og kanske Skybert hvær med der? Ja det skjer store forandringer på mange plasser og mye av det gamle går tapt. Ikke alltid til det bedre M v h Leif Hei Leif Takk for hyggelig kommentar ! Skybert er ofte med når jeg er ute og tar bilder. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 3. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2016 Greit å ha bilder for etter en stund husker man ikke hvordan det så ut tidligere vet jeg fra mitt eget nabolag. Foreslår 8 mm kutt nede for å få diagonalene mellom kortside og langside som jo er en av mine kjepphester. Roar Hei Roar Takk for hyggelig kommentar og godt tips ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Hei Rolf. Fin dokumentasjon og kanske Skybert hvær med der? Ja det skjer store forandringer på mange plasser og mye av det gamle går tapt. Ikke alltid til det bedre M v h Leif Hei Leif Takk for hyggelig kommentar ! Skybert er ofte med når jeg er ute og tar bilder. Mvh. Rolf Hei Rolf. Skybert en hund då? eller hva? M v h Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg