Johannes Entenmann Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Hei, kjøpte meg denne tven for en uke siden, men har et problem med bilde når jeg kjører apper som Viaplay og Tv2 sumo, nærmere bestemt sport der ting beveger seg fort. Virker ut som bilde hakker eller motion blur, litt vanskelig og si hva det er men virker som det hakker og bilde ligger etter. Dette skjer ikke om jeg bruker Canal Digital boksen til og se fotball på, helt perfekt bilde. Men appene som er på tven da får jeg denne hakkingen. Noen som har hatt noe lignende eller en innstilling jeg må stille på? Lenke til kommentar
InKongNitro Skrevet 10. januar 2017 Del Skrevet 10. januar 2017 Hei! Vet ikke med Viaplay eller denne TVen, men kjenner godt til problemene du beskriver. Opplever det samme ved avspilling av TV2 Sumo via Chromecast 2. Problemet er nok ikke TVen men løsningen til TV2 som er helt elendig! Netflix, YouTube, NRK og HBO Nordic går strålende mens bildekvalitet og flyt fra TV2 Sumo alltid er elendig! Har dønn stabilt fiber fra Altibox. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 10. januar 2017 Del Skrevet 10. januar 2017 Du har satt tv'en i "sport mode" når du ser på sport? Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 11. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2017 Ja jeg har tatt på sport modus. Kan ikke skjønne at det skal være så dårlig flyt på fotball sendinger i bare apps. Tv funker perfekt. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 7. april 2017 Forfatter Del Skrevet 7. april 2017 Noen som har kommet videre med dette problemet? Virker ganske utbredt. Flere kompiser med samme problem og de har andre merker enn samsung igjen. Prøvd og kontakte samsung men får liksom ikke noe særlig svar. Bruker heldigvis ikke appene så mye men utrolig irriterende når man først bruker de at alt av sport skal småhakke mens canal digital boksen fungere perfekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå