Nota Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Sitter her på maskinen til onkelen min og han fucked up lyd. Problemet er at det er ekko (slags hul lyd) på all lyd og jeg finner ikke ut hvordan man fjerner det. Lydkortet er et Soundblaster Audigy (1) kort og han har noen standard høyttalere. Eneste som er installert er standard driver som fulgte med lydkortet. Kjører Win XP Pro m/ Service Pack installert. Lenke til kommentar
Cain_85 Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Gå inn i EAX innstillingene.. sett på Normal eller no sånt.. Start -> Alle programmer->Creative->SoundBlaster Audigy -> Creative AudioHQ -> EAX control Panel.. hvis ikek dette eksisterer må du putte inn installasjons CD'en og innstallere det.. Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Har du oppdatert siste driver gjennom Windowsupdate? Jeg fikk samme feil hos meg etter at jeg la inn den siste driveren derfra og fikk det ikke vekk på noen annen måte enn å reinstallere driverene som jeg hadde liggende. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Sjekk at EAX instillingene ikke er satt på en effekt-modul. I så tilfelle vil all lyd bli fordreid. -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå