viktor-modz Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Enig med en som skriver her : Kommer den til Norge? Ingen vits å teste et produkt som ikke selges her vel?? Har hatt lyst på oppo tlf, men ingen som selger i Norge. Ser ok ut den, men specs først, så får vi se hva den er god for. er flere firma som importerer desse telefonene inn til norge. for eks. www.norvi.tech kan ta og spørre om de kan skaffe ? Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Lekker. Flott eske. 256 GB minne. Men telefonen minner meg om ei jeg studerte med. Pen, intelligent, sjarmerende, fine klær, dritstilig, dritsøt. Bare så synd at hun hadde ligget med halve klassen. Hvorfor er det så synd? 2 Lenke til kommentar
TommyR Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Ikke så veldig pen i seg selv, men den rammeløse designen er veldig sci fi. Det er kult og hvis det fungerer greit i praksis, så ser jeg veldig gjerne fler telefoner med så liten ramme! Lenke til kommentar
kireo666 Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Funksjonalitet er mye viktigere enn utseende. Hvorfor er laderen hvit og mobilen sort? Gått galt i pakkingen? 1 Lenke til kommentar
sevs Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Det er den finaste såpestykkeetterligninga eg har sett! Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Lekker. Flott eske. 256 GB minne. Men telefonen minner meg om ei jeg studerte med. Pen, intelligent, sjarmerende, fine klær, dritstilig, dritsøt. Bare så synd at hun hadde ligget med halve klassen. Det finnes alltid ei som må finne ut på den tungvinte måten at alle menn er like. Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Tror dette er en telefon man må oppleve selv, konseptet å være "rammefri". Det gjør nok særlig mye ut av seg for gaming/kamera (siden man da visker ut den rammen mellom hva man ser og det bak). Lenke til kommentar
Oslo_erik Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 (endret) Lekker. Flott eske. 256 GB minne. Men telefonen minner meg om ei jeg studerte med. Pen, intelligent, sjarmerende, fine klær, dritstilig, dritsøt. Bare så synd at hun hadde ligget med halve klassen. Å bry seg med hvem andre (/jenter) ligger/har ligget med, er vel ganske 1980-90-tallet... Og du bruker vel uansett kondom regner jeg med?!? Endret 1. desember 2016 av Oslo_erik Lenke til kommentar
mmm... Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 For stor og for tung. Da drar jeg heller på et enda større brett når jeg trenger så stor skjerm. Hadde Xiaomi derimot redusert både dimensjoner og vekt på telefonen med 30-40% hadde de fått min fulle oppmerksomhet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 4. desember 2016 Del Skrevet 4. desember 2016 Finne det en Android i samme størrelse som iPhone SE, og som har topp specs og byggekvalitet? Lenke til kommentar
Zicos Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Ingen andre som synes at plasseringen av front-kameraet ser heller dårlig ut? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg