Phixion123 Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Hei, jeg har klart å mistet nøkkelen til bilen min. Jeg har fått en cirka pris fra forhandler på 4595kr ,- Men dette syntes jeg hørtes veldig dyrt ut. Så derfor lurer jeg nå på her om det er noen som har gjort noe lignende før? Eventuelt fått billigere på noen måte? Byttet tenninglås for eksempel, ville dette vært billigere enn å kjøpe en ny nøkkel? Takk for svar om du har noe lurt å komme med som kunne være til bruk. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Skal du ha ny tenningslås bør du jo ha nye låser ellers også, altså sikkert totalt 4 nye låser og 2(?) nye nøkler, pluss montering. Tviler på at dette blir billigere en en ny nøkkel Alternativt er jo kun tenningslåsen, men da kommer du deg ikke inn i bilen om den f.eks er tom for batteri eller andre feil som gjør at du må bruke nøkkel for å komme inn i bilen. Men, om du har kasko er det mulig du har med en nøkkelforsikring. Jeg har det på min ihvertfall, så det blir relativt billig Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Det billigst er ny nøkkel, og få den kodet om sammen med låsen på bilen din. Siden du har mistet en nøkkel altså.Er du forresten SIKKER på at du har mista den eller bare forlagt den en "lur plass"? Lenke til kommentar
Phixion123 Skrevet 30. november 2016 Forfatter Del Skrevet 30. november 2016 Det billigst er ny nøkkel, og få den kodet om sammen med låsen på bilen din. Siden du har mistet en nøkkel altså. Er du forresten SIKKER på at du har mista den eller bare forlagt den en "lur plass"? Har lett i over en uke nå, dette var reserve nøkkelen jeg mistet. Var så dum å dra den med i joggebuksen da jeg skulle å trene og regner med at den har hoppet ut av lommen en eller annen tur på veien mellom hjem,butikk og treningssenter. Jeg kjørte ikke bilen min da jeg var passasjer denne dagen og oppdaget først da jeg kom hjem at nøkkelen var borte-vekk. Takk for svar uansett, tror nok jeg bare må bestille meg ny nøkkel ja. Takk for svar uansett. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Det er nok prisen for en ny nøkkel det. Lenke til kommentar
fotonisse Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 (endret) Har lett i over en uke nå, dette var reserve nøkkelen jeg mistet. Var så dum å dra den med i joggebuksen da jeg skulle å trene og regner med at den har hoppet ut av lommen en eller annen tur på veien mellom hjem,butikk og treningssenter. Jeg kjørte ikke bilen min da jeg var passasjer denne dagen og oppdaget først da jeg kom hjem at nøkkelen var borte-vekk. Takk for svar uansett, tror nok jeg bare må bestille meg ny nøkkel ja. Takk for svar uansett. Har du lett i bilen du var passasjer i da? En venn av meg opplevde noe av det samme, og der var nøkkelen hans kilt fast under passasjersetet i bilen han satt på med. De hadde allerede lett skikkelig i den bilen, men nøkkelen kom først til syne ved bruk av skikkelig lommelykt og speil på en stang. Den var i tillegg svært vanskelig å få tak i, men løste seg til slutt for ham Endret 30. november 2016 av fotonisse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå