banzay Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Generals (originalen) har jeg spilt på nettet ganske lenge nå. Ambefales! Lenke til kommentar
Ithrin Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Hvis du liker strategispill er Blizzard entertainment den KLART beste produsenten! Spill ALT de lager! (WCIII, Starcraft, WCII, WCI + expansions) Lenke til kommentar
Togo Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 Hvis du liker strategispill er Blizzard entertainment den KLART beste produsenten!Spill ALT de lager! (WCIII, Starcraft, WCII, WCI + expansions) Som du sikkert ikke leste før i tråden så sa jeg at jeg foretrekker helst ikke overnaturlige/utenomjordiske dyr og andre lignende ting. Forstår? Lenke til kommentar
Togo Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 (endret) Så vidt jeg har fått med meg er det gutta bak Europa Universalis som har laget det. Pan Vision står det iallefall. Om du har tålmodighet til å sett deg inn i det er det ekstremt gøy. Viss du har venner som også liker strategi spill kan dette bli uhyre bra på lan. Grafikken er ikke all verden men den passer akkurat til det den skal. Det skal jo se ut som et brettspill (Ligner kanskje en smule på Axis and Allies, viss du har prøvd det). Er iallefall gøy når folk skriker i angst når atombombene kommer dalende. Dette fører til en hel del diplomati og diskusjon blant spillerne. Det er faktisk det gode med et relativt lavt tempo i dette spillet. Hmm, høres spennende ut. Tror et par kompiser av meg har spilt eller spiller dette spillet... Flere tips? Endret 3. desember 2003 av HeavenHell Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Warcraft3 hvis du vil ha et ganske nytt spill. Ellers er jo starcraft min favoritt. Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Viss du likte Stronghold kan du skaffe Crusaders. Mer av det samme, men ikke like bra. Likevel verdt 99 kroner viss du liker slike spill. Patrician 3, har aldri prøvd det selv. Bare et forslag. Settlers. Hele serien er temmelig morsom. Risk 2 Red alert 1 og 2 (Tiberian Sun) Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Syntes Settlers2 var bra (spiller det faktisk litt enda), men ettergjengerene har ikke klart å holde samme mål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå