Togo Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 (endret) Jeg grubler litt på Stronghold, Blitzkrieg, SimCity 4000, eller kanskje Tropico...? Jeg digger alle spilla like mye, men er litt i tvil Kanskje ikke lurt å spille slike tidskrevende midt i eksamensperioden, menmen :/ Endret 29. november 2003 av HeavenHell Lenke til kommentar
Restart- Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Nå skal du høre her.. Det finnest mange Strategi spill i verden. Nr1 som jeg synst er best er War Craft 3 det er tids krevende og tenke og lag spill.. Anbefalt Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Nr 1 er ikke warcraft!!!! det er StarCraft Lenke til kommentar
huf Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Anno 1503 visst du liker rolig/koslig handel + bygging + litt kriging. Tar opp meget mye tid btw. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 Nå skal du høre her.. Det finnest mange Strategi spill i verden. Nr1 som jeg synst er best er War Craft 3 det er tids krevende og tenke og lag spill.. Anbefalt Som du sikkert ser er jeg ikke altfor "fanced" om disse overnaturlige spillene, så Anno 1503 har jeg nettopp lagt bak meg, trenger en ny (gammel) utfordring... Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 (endret) Siden du sier at du liker alle spillene du nevnte like godt, betyr det at du har spilt dem? Eller var dette en liste over mulige spill du kom til å kjøpe og har kun prøvd demoversjoner eller noe? Eller har du alle spillene liggende og vil at vi skal velge hvem du skal spiller? Endret 3. desember 2003 av EndeligFerie Lenke til kommentar
SvUpP Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Jeg grubler litt på Stronghold, Blitzkrieg, SimCity 4000, eller kanskje Tropico...?Jeg digger alle spilla like mye, men er litt i tvil Kanskje ikke lurt å spille slike tidskrevende midt i eksamensperioden, menmen :/ Av disse vil jeg anbefale "Blitzkrieg". "C&C Generals" er også glimrende (noen driver også å lager en mod for C&C som heter "Blitzkrieg". Men det må ikke blandes sammen med spillet blitkrieg ) Om du liker andre verdenskrig så er "Hearts of Iron" en god kandidat. Der finnes det nå også en rekke glimrende MOD'er - RoadtoWar (Community site). Mvh. SvUpP Lenke til kommentar
Spiffen Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Blitzkrieg er å anbefale Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Stronghold er å anbefale. Warcraft 3, C&C Generals og Starcraft er også bra Strategi spill. Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Hearts of Iron - kanskje det beste strategispillet jeg har prøvd. Stronghold - Litt annerledes opplevelse. Må prøves om du ikke har gjort det før. Originalen er bedre enn Crusaders oppfølgeren Tropico - Morsomt, men kun i små doser. Dessverre ingen campaign mode. Kun ferdige scenarioer og freemode Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Starcraft + Broodwars .. underholdning i børti uker fremover. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 Siden du sier at du liker alle spillene du nevnte like godt, betyr det at du har spilt dem? Eller var dette en liste over mulige spill du kom til å kjøpe og har kun prøvd demoversjoner eller noe? Eller har du alle spillene liggende og vil at vi skal velge hvem du skal spiller? Jeg har alle spilla ja Har ikke spilt de på en stund nå, men tiden strekker ikke til til alle så Lenke til kommentar
Togo Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 Hearts of Iron - kanskje det beste strategispillet jeg har prøvd. Hearts of Iron ja.. Det høres interessant ut. Ligner det på Civ eller mer Europa Universalis? Lenke til kommentar
RatmFan Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Hearts of Iron - kanskje det beste strategispillet jeg har prøvd. Hearts of Iron ja.. Det høres interessant ut. Ligner det på Civ eller mer Europa Universalis? Hearts Of Iron er det desidert DÅRLIGSTE spillet noensinne. Fatta 0 av det og alt gikk fantastisk tregt. Du kunne bare drømme om å bygge opp en hær på de 5-10 årene du har på deg å gjøre noe som helst. 319 kroner rett i dass...... Men smak av behag da....... Lenke til kommentar
slash Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Lords Of Everquest bør være noe å kikke etter.... Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Hearts of Iron - kanskje det beste strategispillet jeg har prøvd. Hearts of Iron ja.. Det høres interessant ut. Ligner det på Civ eller mer Europa Universalis? Hearts Of Iron er det desidert DÅRLIGSTE spillet noensinne. Fatta 0 av det og alt gikk fantastisk tregt. Du kunne bare drømme om å bygge opp en hær på de 5-10 årene du har på deg å gjøre noe som helst. 319 kroner rett i dass...... Men smak av behag da....... Hvis du ikke fatta noe av spillet så er du vel ikke helt i stand til å kritisere spillet som det dårligste noensinne... For dem som har fattet spillet er det faktisk et ganske så artig strategi spill.... Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Starcraft + Broodwars .. underholdning i børti uker fremover. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Patrican 3 Lag dit eget hansa imperium. Grafikken suger da, og det kan bli lit tørt for de fleste, lite aktion. Om du like handel og slikt er dette et bra spill da. starter med et skip. Man kan gå fra det og til å bli borgemester, eller leder av hansa. Kan være sjørøver, eller man kan jekte på sjørøvere. Masse å gjøer. Les om det på gamer!!!! Spilte det i netverk med 3 andre en gang, det var toern da. Det tok evigheter lang tid, men når man først fikk det til slik at det gikk såm mer eller mindre bra for oss alle så var det gøy veldig lenge! Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Hearts of Iron - kanskje det beste strategispillet jeg har prøvd. Hearts of Iron ja.. Det høres interessant ut. Ligner det på Civ eller mer Europa Universalis? Så vidt jeg har fått med meg er det gutta bak Europa Universalis som har laget det. Pan Vision står det iallefall. Om du har tålmodighet til å sett deg inn i det er det ekstremt gøy. Viss du har venner som også liker strategi spill kan dette bli uhyre bra på lan. Grafikken er ikke all verden men den passer akkurat til det den skal. Det skal jo se ut som et brettspill (Ligner kanskje en smule på Axis and Allies, viss du har prøvd det). Er iallefall gøy når folk skriker i angst når atombombene kommer dalende. Dette fører til en hel del diplomati og diskusjon blant spillerne. Det er faktisk det gode med et relativt lavt tempo i dette spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå