Arodem Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Reklametilsynet synes ikke at det kritiserte spillet går for langt.No Man's Sky frikjent for villedende markedsføring Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Det er noe som heter buyer be ware. Slike ting unngåes ved å ikke forhåndsbestille og ikke kjøpe på dag 1. 2 Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Jeg husker jeg lærte leksa med Brink, men noen folk lærer visst aldri. Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Først og fremst, *hvorfor får dette spillet så mye oppmerksomhet*? Second; Så de har altså tatt med i hensynet sitt at spillet manglet multiplayer (flerspiller) på tross såpass shady promotering? Eller har de bare steam sin hjemmeside som ble vurdert? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Det er noe som heter buyer be ware. Slike ting unngåes ved å ikke forhåndsbestille og ikke kjøpe på dag 1. Jeg husker jeg lærte leksa med Brink, men noen folk lærer visst aldri. Jeg er enig i at man bør være skeptisk til å forhåndsbestille, men rapporten som det henvises til tar kun for seg (såvidt jeg kan se) hvordan spillet er fremstilt på Steam. Den tar ikke høyde for at sjefen i selskapet har kommet med direkte løgner om funksjoner i spillet som ikke eksisterer. 4 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Jeg husker jeg lærte leksa med Brink, men noen folk lærer visst aldri. Brink var jo faktisk litt kult. Hadde det ganske gøy med det i noen timer 8.5 timer for å være nøyaktig. Ikke mye for et multiplayer spill men fremdeles gøy de tiden det varte. Lenke til kommentar
Rustymagus Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Først og fremst, *hvorfor får dette spillet så mye oppmerksomhet*? Fordi det fortsatt er noe folk bryr seg om? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå