kverna Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 (endret) Saken er at jeg har hatt ett gammelt kabinett som jeg synes var litt lite.. Derfor kjøpte jeg 5 vifter fra sunbeam - og tenkte jeg skulle kjøpe "Aero s204" fra http://www.mamut.com/3dfxcool/subdet700.htm ... Problemet er at jeg ikke hadde råd til kabinettet etter viftene så da kjøpte jeg ett gammelt fra en kamerat. Det hadde han funnet på søppeldynga så det manglet sidedørene+toppen(henger sammen) Så, er det noen som har en idè på hvordan jeg kan få fiksa ny dør+topp ? lage ? skal uansett ha vindu liksom... Eller er det lurere å kjøpe plexi til hele døra ? hadde vært litt tøft.. Men siden det er fulltower blir det litt vanskelig etter de målene på plexi glass jeg har sett i andre artikler.. Men trenger råd å trenger dem nå =) EDIT: Var dette bare dumt det kanskje ? er det virkelig ingen som har noen mening åssen jeg kan fikse plexi glass ? (Hvis noen vet hvordan man sender bilde fra Nokia 7650 til pc/via internett kan jeg paste bilde) Endret 29. november 2003 av kverna Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Du kan jo ta en metall "dør" som henger i hengsler bakerst på døra og så for å kutte hull i den for å stappe inn et plexiglass. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 oki... 1. hvor får jeg tak i metall/alu. dør ? til full tower ? 2. Hvordan skal jeg feste det ? skjønte ikke helt det der... det var liksm ett helt "kabinett-skall" rundt.. sidene og toppdekselet mangler.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå