gabriel2605 Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 har en aerox 98 mod med 19 gasser, god reed, powerfiter, litt stort bak dekk, sito og leovince potte, osv. denne ble eg tatt med i 63 i 50 sone og fikk 5650 i bot og 5 prikker. denne må da på visning. hvordan skal eg få den gjennom? og om noen er intr i og kjøpe den kontakt meg på 48070705 med hovedsaklig, hva må eg gjøre for og få den gjennom (bergen, os) Lenke til kommentar
gabriel2605 Skrevet 30. november 2016 Forfatter Del Skrevet 30. november 2016 funker det med politiknapp? Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Du må passe på at den går 45 km/t, og at eksosen er E-merket. Den må egentlig være original(altså bytte forgasser, eksos, original luftfilterboks) Lenke til kommentar
gabriel2605 Skrevet 1. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2016 Du må passe på at den går 45 km/t, og at eksosen er E-merket. Den må egentlig være original(altså bytte forgasser, eksos, original luftfilterboks) men eg har bare gasser og luftfilter. har ikke org eksos Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 4. desember 2016 Del Skrevet 4. desember 2016 Du må passe på at den går 45 km/t, og at eksosen er E-merket. Den må egentlig være original(altså bytte forgasser, eksos, original luftfilterboks) men eg har bare gasser og luftfilter. har ikke org eksos Så lenge det eksosanlegget du har er e-merket går det greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå