Minah Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Flere som har sosialkunnskap som privatist i morgen? Hvordan vil dere forberede dere? Tema er hvordan samfunnet kan utnytte fellesskapets ressurser bedre gjennom velferdsstatens ordninger. 1 Lenke til kommentar
Trengerhjelp9900 Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Har også privatisteksamen i morgen. Men vet ikke helt hvordan jeg skal begynne å forberede meg.. Lenke til kommentar
vgs97 Skrevet 16. desember 2016 Del Skrevet 16. desember 2016 Hei hei! Jeg hadde privatisteksamen i sosialkunnskap 1. desember. Veldig usikker på hvordan det gikk, spesielt fordi jeg er usikker på om jeg kanskje kan ha skrevet meg litt bort fra hva oppgaven egentlig spurte om. Skrev fire sider, men aner ikke om det kanskje er vanlig å skrive mye mer? Hvor mye skrev du? Og hvilke teorier tok du med? Og hvis du tok med teorier, var det sånn at du skrev mye om teoriene som svar på oppgaven? For det gjorde egentlig ikke jeg haha! Ble en del spørsmål nå, men ble plutselig så veldig nysgjerrig på hvordan andre syntes at det gikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå