Øystein.F. Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Du trudde året var over? Tru om att.FEATURE: Desse spela gler vi oss til i desember Lenke til kommentar
lardvader Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 DR4 og Walking Dead er to titler jeg ar gledet meg til en stund. DR3 er trolig en av de beste co-op opplevelsene jeg har hatt på årevis. Walking Dead er en fin serie fra Telltale, men håper de kommer med mer Wolf Among Us. Personlig så likte jeg kanskje Tales From the Borderlands best Lenke til kommentar
Pingulock Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Som om jeg kommer til å ha tid til noe annet enn Final Fantasy XV -.-' Har stor tro på både Steep og The Last Guardian tho'! Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Gleder meg til å spille Bastion på nytt i hvert fall. Xbox One versjonen blir gratis for de som allerede eier det til X360.Det blir kanskje et kjøp av Stardew Valley også. Vi får se. Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Sikkert bare The last Guardian for meg. Begynner og bli "gammel" Og ser meg lei på zombier og snowboard og slikt 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Slipper å bruke julegave penger på spill. Og det er jo bra Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 (endret) Dead Rising 4 og The Last Guardian er vel spilla jeg skal ha i desember. 13 desember kommer Forza Horizon 3: Blizzard Mountain ut, det er vel det jeg ser mest frem til. Endret 30. november 2016 av JoseCuervo Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Gleder meg til Warhammer 40000 Deathwong som kommer ut 9. desember, jeg. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Desse spela gler vi oss til i desember aka "Vi lister opp alle AAA/konsoll-spillene som kommer ut i desember". Burde vel ha hatt med både Shadow Tactics og The Little Acre. Førstnevnte, et Commandos-aktig spill, er jo noe vi vel ikke har sett på år og dag, og demoen har fått veldig bra tilbakemeldinger. Sistnevnte ser helt nydelig ut. Sikkert mange flere som også burde vært med, men gidder ikke bruke mer enn 1 minutt på research. 1 Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Desse spela gler vi oss til i desember aka "Vi lister opp alle AAA/konsoll-spillene som kommer ut i desember". Burde vel ha hatt med både Shadow Tactics og The Little Acre. Førstnevnte, et Commandos-aktig spill, er jo noe vi vel ikke har sett på år og dag, og demoen har fått veldig bra tilbakemeldinger. Sistnevnte ser helt nydelig ut. Sikkert mange flere som også burde vært med, men gidder ikke bruke mer enn 1 minutt på research. Kanskje de helt ærlig gleder seg til disse spillene. Ville kanskje gledet seg mer til de titlene om de hadde fådd med seg noe om dem. Har selv heller aldri hørt om dem før nu. Spill med ordet Tactics i seg og Commandos-aktig er umiddelbart egentlig meget uinteressant for min del. Ikke spilt strategispill på mange år. 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Desse spela gler vi oss til i desember aka "Vi lister opp alle AAA/konsoll-spillene som kommer ut i desember". Burde vel ha hatt med både Shadow Tactics og The Little Acre. Førstnevnte, et Commandos-aktig spill, er jo noe vi vel ikke har sett på år og dag, og demoen har fått veldig bra tilbakemeldinger. Sistnevnte ser helt nydelig ut. Sikkert mange flere som også burde vært med, men gidder ikke bruke mer enn 1 minutt på research. Kanskje de helt ærlig gleder seg til disse spillene. Ville kanskje gledet seg mer til de titlene om de hadde fådd med seg noe om dem. Har selv heller aldri hørt om dem før nu. Spill med ordet Tactics i seg og Commandos-aktig er umiddelbart egentlig meget uinteressant for min del. Ikke spilt strategispill på mange år. De er proffe spill skribenter, det er deres jobb å vite slikt. Om de bare skal snakke om AAA spill kan man vel lese VGs spill anmeldelser (om de finnes enda) Som Norges største spill samfunn/nettside har de en plikt å prøve å fremheve spill som ellers ikke kommer i søkelyset. AAA spill kan alle og en hver lett finne anmeldelser og info om. Og så klart skal en side som gamer snakke og skrive om slike spill. Men langt fra alle spillere er like flinke til å grave seg frem til ukjente spill. Og her kan gamer bli mye bedre. Jeg syns det er flott at gamer skriver så mye som de gjør av Paradox sine strategi spill. Gode spill som fortjener oppmerksomhet. Men paradox sine spill er nå nesten å regne som AAA spill når det kommer til strategi. Er mange mindre kjente spill som er verdt å få med seg. 1 Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Desse spela gler vi oss til i desemberaka "Vi lister opp alle AAA/konsoll-spillene som kommer ut i desember". Burde vel ha hatt med både Shadow Tactics og The Little Acre. Førstnevnte, et Commandos-aktig spill, er jo noe vi vel ikke har sett på år og dag, og demoen har fått veldig bra tilbakemeldinger. Sistnevnte ser helt nydelig ut. Sikkert mange flere som også burde vært med, men gidder ikke bruke mer enn 1 minutt på research. Kanskje de helt ærlig gleder seg til disse spillene. Ville kanskje gledet seg mer til de titlene om de hadde fådd med seg noe om dem. Har selv heller aldri hørt om dem før nu. Spill med ordet Tactics i seg og Commandos-aktig er umiddelbart egentlig meget uinteressant for min del. Ikke spilt strategispill på mange år. De er proffe spill skribenter, det er deres jobb å vite slikt. Om de bare skal snakke om AAA spill kan man vel lese VGs spill anmeldelser (om de finnes enda) Som Norges største spill samfunn/nettside har de en plikt å prøve å fremheve spill som ellers ikke kommer i søkelyset. AAA spill kan alle og en hver lett finne anmeldelser og info om. Og så klart skal en side som gamer snakke og skrive om slike spill. Men langt fra alle spillere er like flinke til å grave seg frem til ukjente spill. Og her kan gamer bli mye bedre. Jeg syns det er flott at gamer skriver så mye som de gjør av Paradox sine strategi spill. Gode spill som fortjener oppmerksomhet. Men paradox sine spill er nå nesten å regne som AAA spill når det kommer til strategi. Er mange mindre kjente spill som er verdt å få med seg. Leste VG kun fordi jeg syns Rune Fjeld Olsen skrev gode annmeldelser der og var innom vg sin nettside kun pga LevelUp. Nu er levelup gådd selvstendig og er på youtube og backet via Patreon. Har ikke lest VG på lenge, verken irl avis eller nettsiden. Lenke til kommentar
Efreeti Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Vent, jeg har hørt kun dårlige ting om Steep, så langt hørtes det ut som det faller kortere enn Snow. Lenke til kommentar
oyvind88 Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Vent, jeg har hørt kun dårlige ting om Steep, så langt hørtes det ut som det faller kortere enn Snow. Jeg har ikke hørt så veldig mye negativt om Steep, men jeg har spilt lukket alpha, lukket beta og åpen beta. Dette er mitt inntrykk så langt: Fysikken virker rimelig bra og det er utrolig morsomt å kjøre ned spektakulære løyper sammen med venner. Triksingen fungerer godt og er ikke så veldig vanskelig å sette seg inn i. Morsomt å suse ned fjellsiden med vingedrakt. Jeg begynte å gå litt lei mot slutten, men det var bare 3 av 6 områder som var tilgjengelig. De tre siste områdene virket som de kuleste/bratteste. Dette er nok ikke et spill jeg kommer til å spille 5 timer hver dag i flere måneder, men er kult å spille av og til. Lenke til kommentar
Gunman1986 Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Dwarf Fortress med The Dwarves grafikk :O A man can dream though.. A man can dream Lenke til kommentar
nurkebarnet Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 mass effect andromeda ser jo veldig lovende ut, selvom det ikke kommer før 31. desember Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 The Last Guardian er vel det jeg er mest spent på som Gamer lister opp. Her er et par andre spill jeg ser frem til i desember som ikke er nevnt. Som fks: Space Hulk: Deathwing (9 desember Steam) I Expect You To Die (Oculus Rift og PlayStationVR) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå