Straydog Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Dersom man trykker på "powerknappen" på telefonen får man opp en liste over hvilke profil man vil aktivere, og blandt disse ligger en funksjon som heter "Lås Telefon". Har enda ikke prøvd denne funksjonen, fordi jeg ikke vet hva som vil skje..?? I KLARTEKST; Noen som har prøvd?? Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 (endret) Den låser telefonen din slik at ingen kan bruke den. Á la tastelås men med kode. Bruker den ikke, det blir for tungvint, men den funker fint. Du bruker telefonlås koden som du kanskje har lagt inn. Se under verktøy-innstillinger-sikkerhet her kan du også stille den slik at den slår seg på automatisk Endret 29. november 2003 av Tommy Angelo Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 29. november 2003 Forfatter Del Skrevet 29. november 2003 fant det ut;) testa og håpet jeg huska koden btw, finnes det måter å finne ut PIN-koden sin? jeg aner ikke hva den er, så jeg får ikke brukt PIN-sikkerhet.... må jeg få et nytt SIM? Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Er ikke sikker, men tror du kan få tilsendt en kode??? Eller i hvertfall puk koden som kan brukes til å lage en ny pinkode. Fra Netcom koster det 236.- for et nytt simkort. Og da kommer det med ny pin kode osv Lenke til kommentar
Errae Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 viss du har telenor, så kan du gå til en forhandler å be han lese ut PUK-koden, og da får du bestemt ny PIN. men for å få pin1, pin2, puk1 og puk2 skriflig så må du få forhandleren til å brenne ett erstatnigskort. personlig bruker jeg ikke å ta noe for det, men det er altid noen forhandlere som tar penger for det ;D hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå