Fotoskrulla Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Stille stund Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Nydelig landskapsbilde fra vakre Lofoten. Her rår stillheten som jeg ofte oppsøker. Jeg har vært en del i Lofoten, men uten kamera. Godt komponert! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Her var det mange flotte rullesteiner der du kunne valgt ut noen av de minste og lagt dem i en en trommel fog slipt og polert dem i normalt 4 omganger så hadde du fått fram alle regnbuens farger for gråstein er bare et uttrykk - de finnes egentlig ikke for ytterste laget er bare oksidasjon. Men helt greit som foto både i utsnitt og komp også. Roar Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Ja, en stille og fredfull stund i vakre Lofoten. Litt gråvær gjør ikke noe Hilsen Rune Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Slett ikke noe typisk Lofoten-landskap, men ett enkelt og fint bilde av Rolling Stones er det uansett. Det roller sikkert bra her når havet står på som verst Mvh.Rolf Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 A nice peace of work lady Best regards Leif Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 "Steinbra" ... for å si det enkelt mvh Torhild Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. desember 2016 Del Skrevet 4. desember 2016 Så ikke for meg at dette er fra Lofoten. Uansett et godt bilde med dybde, - og usedvanlig tett med små, runde steiner i forgrunn. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg