Harald Brombach (digi.no) Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 En slik datamaskin har du aldri sett før Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 "En slik datamaskin har du aldri sett før" Beklager Digi, må nok skuffe dere. Jeg har sett en slik datamaskin før. Dere får prøve å være raskere med å lage artikkel neste gang, gammelt nytt er kjedelig. 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+789156412 Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 "En slik datamaskin har du aldri sett før" Beklager Digi, må nok skuffe dere. Jeg har sett en slik datamaskin før. Dere får prøve å være raskere med å lage artikkel neste gang, gammelt nytt er kjedelig. Kan du dokumentere din opplysning? Lenke til kommentar
hakontdal Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Takk, Digi! Ei sånn maskin hadde eg ikkje sett før, så dette var veldig spennande. Innsikt i datasenter, infrastruktur, kabeltrase, dimensjonar, etc. er spennande! 6 Lenke til kommentar
Harald Brombach (digi.no) Skrevet 30. november 2016 Forfatter Del Skrevet 30. november 2016 "En slik datamaskin har du aldri sett før" Beklager Digi, må nok skuffe dere. Jeg har sett en slik datamaskin før. Dere får prøve å være raskere med å lage artikkel neste gang, gammelt nytt er kjedelig. Kan du dokumentere din opplysning? Det er også andre som har skrevet om dette (inkludert HPE selv), så han har nok sett de samme bildene et annet sted. Vi har derfor moderert tittelen en smule. 1 Lenke til kommentar
Bob2 Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 "En slik datamaskin har du aldri sett før" Beklager Digi, må nok skuffe dere. Jeg har sett en slik datamaskin før. Dere får prøve å være raskere med å lage artikkel neste gang, gammelt nytt er kjedelig. Kan du dokumentere din opplysning? Det er også andre som har skrevet om dette (inkludert HPE selv), så han har nok sett de samme bildene et annet sted. Vi har derfor moderert tittelen en smule. Tittelen er fortsatt "En slik datamaskin har du aldri sett før", så tittelen er ikke så voldsom moderert... 1 Lenke til kommentar
Harald Brombach (digi.no) Skrevet 30. november 2016 Forfatter Del Skrevet 30. november 2016 Tittelen er fortsatt "En slik datamaskin har du aldri sett før", så tittelen er ikke så voldsom moderert... Beklager, den var visst bare blitt endret på forsiden. Nå derimot ... 1 Lenke til kommentar
70K81JEO Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Wow, flisespikkeri på skikkelig høyt nivå her. 4 Lenke til kommentar
Willie von Busche Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Wow, flisespikkeri på skikkelig høyt nivå her. Tenkte det samme. Jeg regner meg selv som en rimelig god flisespikker, men her må jeg melde pass. 3 Lenke til kommentar
EremittPåTur Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Tittelen er fortsatt "En slik datamaskin har du aldri sett før", så tittelen er ikke så voldsom moderert... Beklager, den var visst bare blitt endret på forsiden. Nå derimot ... Men jeg hadde hørt om den.... 2 Lenke til kommentar
Harald Brombach (digi.no) Skrevet 30. november 2016 Forfatter Del Skrevet 30. november 2016 Men jeg hadde hørt om den.... Det håper jeg da. Vi har tross alt skrevet om prosjektet flere ganger før. :-) Men bilder at hele maskinen har vi ikke hatt tilgang på tidligere. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå