montesa Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Jeg har en Logitech MX700 som jeg bruker på en Func 1030 matte.. Trenger jeg mousepads for å hindre slitasje/forbedre musens originale pads..? Lenke til kommentar
Flames Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Jeg har samme musmatta, men jeg har intellimouse 3 jeg.. Musens originale pads har enda ikke blitt noe særlig slitt, men det har musmatta! Musmatta blir mye fortere "slitt ut" .. Ihvertfall her hos meg Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Logitech har faktisk gode føtter (men det er også det eneste), så mouse-skates (eller lignende) er ganske unødvendig). Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Har samme oppsett, og må si at musa glir MYE bedre med mouse skatez... må prøves om du har litt penger å kaste bort... Lenke til kommentar
torstehu Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 jeg har brukt ekstra føtter fra første dag med min ms intelli på icemat fortsatte med der etter at jeg bytta til func Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå