Format_C Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 Har en kollega på jobben som påstår at man kan legge til en funksjon/program i Windows som gjør at når man trykker "print screen" så kommer bildet direkte ut på printeren. Man slipper altså klippe-lime-skrive. Noen her som vet noe om dette? Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 Hvis du trykker PrintScreen (ps), så lagres hele skjermbildet på utklippstavla. Ved å lime det inn i f.eks. Paint Shop Pro, kan du skalere det og skrive det ut. Trykker du Alt - ps, lagrer du aktivt vindu(pgm), som du kan gjøre det samme med. (I gamle DOS-dager kunne du trykke ps og så fikk du skrevet ut det du så på skjermen) skarsk [ Denne Melding var redigert av: skarsk på 2002-02-27 12:58 ] Lenke til kommentar
Destro Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 Jeg tror det programet heter Hardcopy. Bruker det på Jobben. for brukere, slik at det blir mer brukervenlig for Vanlige brukere med Lite data/PC erfaring. Lenke til kommentar
Format_C Skrevet 27. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2002 Destro: Hardcopy javel, får se om jeg får skaffet det. Takker og bukker. Skarsk: Det var egentlig dette klippe-lime jeg ville unngå, vil bare kjøre bildet rett til printeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå